جواد سلیمی یکشنبه راهی بوینس آیرس می شود

جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته ایران و عضو شورای داوران فدراسیون جهانی، به عنوان یکی از ۱۵ داور المپیک ۲۰۱۸ جوانان روز یکشنبه عازم آرژانتین می شود تا در این رقابتها قضاوت کند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته ایران و عضو شورای داوران فدراسیون جهانی یکشنبه ۲۲ مهرماه برای قضاوت در المپیک جوانان راهی بوینس آیرس آرژانتین می شود.

سلیمی به همراه فرانسیسکو مارکوئز از اسپانیا، فریبا مدنی از آمریکا، یاسمین چان از ماکائو، پیریکو هاینون از فنلاند، روبرت آمارا از نروژ، آریوس ویزبوک از اتریش، رافائل اورتگا از فرانسه، منصور السلطان از کویت، کازو تاکاشی از ژاپن، ایمان العباسی از مصر، کلولند باکستر از آمریکا، گالدیو آبدالا از گواتمالا ، هکتور آرناس از آرژانتین ، ۱۴ داوری هستند که با مدیریت خاویر اسکالانته، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی ، قضاوت مسابقات کاراته بازیهای المپیک جوانان را بر عهده دارند.

اولین دوره مسابقات کاراته المپیک ۲۰۱۸ جوانان طی روزهای ۲۵ و۲۶ مهر ماه در بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود که ایران با ۵ نماینده، نوید محمدی، علیرضا فرجی، فاطمه خنکدار، مبینا حیدری و نگین آلتونی در این رقابتها حضور دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا