نفرات برتر انتخابی بانوان شناخته شدند

پس از برگزاری انتخابی اوزان منهای ۵۵ و منهای ۶۱ کیلوگرم، نفرات اعزامی به رقابت های جهانی اسپانیا مشخص شدند.

به گزارش کاراته نیوز، با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته، فاطمه چالاکی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم و رزیتا علیپور در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم عازم رقابت های جهانی اسپانیا شدند.

آویشن باقری، طراوت خاکسار و فاطمه چالاکی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان فاطمه چالاکی با سه برد  و سه تساوی در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت.

رقابت های این وزن در حالی پیگیری شد که طراوت خاکسار با نتیجه ۲ بر صفر از سد آویشن باقری گذشت. در دور دوم فاطمه چالاکی و طراوت خاکسار به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود چالاکی خاتمه یافت. در دور سوم فاطمه چالاکی برابر آویشن باقری به تساوی یک بر یک رسید. با نظر کادرفنی این دو کاراته‌کا مجددا به مصاف هم رفتند که در پایان فاطمه چالاکی با نتیجه ۴ بر صفر باقری را شکست داد.

در ادامه فاطمه چالاکی بار دیگر برابر طراوت خاکسار قرار گرفت که در پایان این دو بازیکن به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. در دیگر دیدار این رقابت ها طراوت خاکسار بار دیگر برابر آویشن باقری ایستاد و اینبار با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

در آخرین دیدار چالاکی با نتیجه ۶ بر ۳ برابر طراوت خاکسار پیروز شد تا با سه برد و دو تساوی مجوز حضور در پیکارهای جهانی اسپانیا را کسب کرد.

در دیگر رقابت های امروز، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی برابر یکدیگر صف آرایی کردند و در پایان، رزیتا علیپور با دو پیروزی ۲ بر صفر و ۴ بر ۳ و  یک تساوی صفر بر صفر عازم رقابت های جهانی اسپانیا شد.

پیش از این نیز سارا بهمن یار در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، پگاه زنگنه در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم به عنوان نفر اول وزن خود مجوز حضور در پیکار های جهانی را کسب کرده بودند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا