می‌توانم در لیگ جهانی به مدال طلا برسم/ المپیکی شدن کاراته باعث افزایش انگیزه ورزشکاران می‌شود

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: سطح مسابقات در رقابت‌های لیگ جهانی نسبت به آسیایی بالاتر است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد گنج زاده، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا به خبرنگار برنا گفت: مسابقات لیگ جهانی آلمان را در پیش داریم و تمرینات سختی را تاکنون پشت سر گذاشتیم. امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها هم همانند رقابت‌های جاکارتا به مدال خوش رنگ طلا برسم تا دل مردم کشورم را شاد کنم.

وی با اشاره به اینکه در بازی‌های آسیایی سطح بازی‌ها بالا بود، گفت: سطح مسابقات در رقابت‌های لیگ جهانی نسبت به آسیایی بالاتر است اما برای حضور موفق در این دوره از مسابقات تمرینات و اردوهای منظمی برگزار شد و امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها هم درخشش بسیار خوبی داشته باشیم.

گنج زاده با تاکید بر اینکه در این رقابت‌ها ۸۰ کشور با هم رقابت می‌کنند، اضافه کرد: برای رسیدن به مدال این دوره از رقابت‌ها همه تلاش خود را به کار بردم و امیدوارم در رقابت‌های لیگ جهانی آلمان دست خالی برنگردم. با المپیکی شدن رشته ورزشی کاراته همه ورزشکاران با تمام قوا به رقابت‌های لیگ جهانی می‌آیند و نمی‌توانیم به راحتی بگوییم کدام تیم رقیب ایران است.

وی در پایان گفت: از مردم ایران می‌خواهم همانند بازی‌های آسیایی جاکارتا که پیگیر مبارزه من بودند و دعایم کردند در رقابت‌های لیگ جهانی به میزبانی آلمان هم دعا کنند تا بتوانم با کسب مدال طلا دل مردم کشورم را شاد کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا