باقری: امیدوارم کاراته کاهای جوان خوشرنگ ترین مدال المپیک را کسب کنند

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: جوانان کاراته کا تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اند و امیدوارم با تلاشی که در مدت اردوها انجام داده اند بتوانند در المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین خوشرنگ ترین مدال را کسب کنند.

به گزارش کاراته نیوز افسانه باقری در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: در بازدیدی که روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه از اردوی تیم ملی جوانان داشتم هر ۳ کاراته کا تیم ملی را در وضعیت آمادگی خوبی دیدم که شرایط فیزیکی و روحی مناسبی داشتند.
وی افزود: کاراته کاها بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک کرواسی ۷ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته اند و از نظر بدنی آمادگی خوبی دارند و تا المپیک ۲ اردوی دیگر را پیش رو خواهند داشت که اردوی آخر وصل به اعزام خواهد بود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: اردونشینان تیم ملی جوانان بدلیل شرایط مالی نتوانستند در اردوهای تمرینی مشترک با سایر کشورها شرکت کنند اما فدراسیون تلاش کرد تا بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار دهد. ضمن اینکه نفرات حاضر در اردو با کاراته کاهای داخلی و ملی پوشان بزرگسال نیز تمرینات مشترکی انجام دادند تا با آمادگی مناسبی در المپیک حضور یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا