پایان جام چهاردم وحدت و دوستی ارومیه با قهرمانی کاراته کاهای ایران

چهاردهمین دوره رقابتهای بین المللی جام وحدت و دوستی در ارومیه با قهرمانی کاراته کاهای ایران به پایان رسید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی با حضور ۲۸۹ کاراته کا از ۱۳ طی روزهای جمعه تا یکشنبه (۲۶ تا ۲۸ مرداد ماه) در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در حالی به پایان رسید که در مجموع رقابتها تیم ایران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۲۳ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.ترکیه با ۴ طلا، یک نقره و ۱ برنز دوم شد. آذربایجان با ۲ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز در مکان سوم قرار گرفت.
قزاقستان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۵ برنز چهارم شد. تیم برزیل با ۱ طلا در جای پنجم قرار گرفت و تیم های آمریکا، فرانسه و اکوادور هر کدام با ۱ برنز مشترکاً ششم شدند.

در رده بزرگسالان تیم ایران ۳ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز کسب کرد و اول شد. تیم آذربایجان با ۲ طلا و ۲ برنز دوم شد. برزیل با یک طلا در مکان سوم ایستاد و تیم های آمریکا و اکوادور با یک برنز مشترکاً چهارم شدند.

در رده جوانان تیم ترکیه با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد. تیم ایران با ۲ طلا، ۴ نقره و ۷ برنز دوم شد. تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در مکان سوم ایستاد. تیم های آذربایجان و فرانسه هر کدام با یک برنز چهارم شدند.
در رده نوجوانان تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۵ نقره و ۸ برنز اول شد. تیم ترکیه با یک طلا در مکان دوم قرار گرفت. جمهوری آذربایجان با یک نقره و یک برنز و قزاقستان با ۳ برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

امروز و در روز پایانی مسابقات کاراته کاهای ۲ وزن رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی رفتند که نتایج ذیل بدست آمد:
در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی از ایران (کرمانشاه) اول شد. محمد شایگان از ایران (قم) در مکان دوم قرار گرفت. مجتبی شکوهی از ایران (تهران) و میثم ادهمی از ایران (تهران) سوم شدند.
مسکینی در پیکار آخر خود و در مصاف با شایگان صاحب برتری ۵ بر ۳ شد و به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سمیر محمداف از جمهوری آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد.علی اصغر آسیابری از ایران (قزوین) نایب قهرمان شد.نوروز علی اف از جمهوری آذربایجان و مهدی شهگلی از ایران (همدان) سوم مشترک شدند.
آسیابری در فینال در حالی که ۴ بر صفر از محمداف عقب بود هانسوکو شد تا بر سکوی دوم وزن منهای ۷۵ بایستد و نقره بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا