رقابتهای قهرمانی کشور کاراته سبک شین دای برگزار شد

رقابتهای قهرمانی کشور سبک شین دای در دو بخش مردان و بانوان در استان لرستان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی سبک شین دای کاراته بانوان کشور با حضور بیش از ۱۵ تیم و ۳۶۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته ۲۴و۲۵مردادماه به میزبانی خرم‌آباد در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا برگزار شد که در بخش کومیته انفرادی مازندران قهرمان شد و تیم‌های لرستان و تهران در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در کاتا انفرادی تهران قهرمان شد، تیم خوزستان نایب‌قهرمان و تیم کرمان سوم شد.
ایلام به‌عنوان تیم اخلاق این دوره انتخاب شد.

مریم جعفری به عنوان ناظر و نماینده هیئت کاراته استان،فاطمه سادات صاحب کار مسئول برگزاری مسابقات،فریده اعظمی نماینده سبک در استان،سارا صاحب کار،سمیرا پرویزی، نرگس امیرحسینی،زهرا زارعی،گلونش کاری،الهه آقاجانی،پریسا دربندسری،منیژه تقی زاده،کیمیا قزلو،سمانه آقاجانی،کیانا قزلو،دینا عسگری زاده،سارا یاوری،نیلوفر شیرالی زاده،شیوا شکری،سمیرا شریفی،هدیه آل بوغیش،صبا یاوری داوران این دوره از مسابقات بودند.

در بخش مردان هم مجموعا در بخش های کاتا و کومیته تیم لرستان با ۱۹ طلا قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به تیم ایلام با ۱۵ طلا رسید و تیم خوزستان با ۴ طلا سوم شد.

این مسابقات با حضور از ۸ تیم و ۱۵۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته روز جمعه ۲۶ مرداد ماه در سالن شهید غلامرضا چاغروند به میزبانی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

غلام قندی ، ایمان عبدالهی ، محمد جمشیدی ، محسن ترابی ، سعید صفی خانی ، سامان دولتشاه ، محمد صیادی ، امیر احمدی داوران این دوره از مسابقات بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا