کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا معرفی شدند

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا با شناخت کاتاروهای اعزامی به رقابت های جهانی اسپانیا به پایان رسید.

به گزارش کاراته نیوز، در حاشیه نخستین روز از دوازدهمین دوره رقابتهای بین المللی جام وحدت و دوستی در ارومیه و با قضاوت داوران ارشد فدراسیون جهانی و نظارت «خاویر اسکالانته» رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی، این مرحله از مسابقات برگزار شد. صادق فرجی رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون نیز در سالن حضور داشته و مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

در بخش کاتای انفرادی مردان مهران قربانعلی پور، علی زند، ابوالفضل شهرجردی، احمدرضا محمودی و جاوید بهمن جاه به رقابت پرداختند که در نهایت ابوالفضل شهرجردی در مجموع با سه دور مسابقه و مجموع ۶۵.۳ امتیاز رقبا را پشت سر گذاشت و جواز حضور در اسپانیا را کسب کرد.

در بخش بانوان نیز نگین باقری، فاطمه صادقی، حدیثه جمال، مهسا افسانه و پریسا رحمانی به روی تاتامی رفتند که فاطمه صادقی هم در مجموع با ۶۴.۶ بالاتر از افسانه و باقری در جایگاه نخست ایستاد و خود را مسافر اسپانیا کرد.

در کاتای تیمی مردان نیز سه تیم تهران، مرکزی و کرمان به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استان مرکزی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون با کسب بیشترین امتیاز به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی انتخاب شد.

در بخش تیمی بانوان نیز تیم تهران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری با امتیاز ۶۳.۲ به عنوان تیم نخست راهی مسابقات جهانی خواهند شد.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان آبان ماه به میزبانی اسپانیا در مادرید برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا