گنج زاده:هیچ تیمی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ زنگ تفریح نیست

ملی پوش کاراته گفت:هیچ تیمی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ زنگ تفریح نیست و نباید حریفی را دست کم گرفت.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مدت ها است که تیم ملی در اردو های آمادگی حضور دارد و خوشبختانه تا به امروز تمام مواردی که مد نظر کادر فنی بود به خوبی پیش رفته و سطح آمادگی ملی پوشان نسبت به اردوهای اولیه افزایش یافته است و امیدوارم که زحمات ملی پوشان، کادر فنی و سختی هایی که خانواده های ما تحمل می کنند با کسب خوشرنگ ترین مدال بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ جبران شود.

او ادامه داد: هیچ تیمی در بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ زنگ تفریح نیست و نباید حریفی را دست کم گرفت. ماه گذشته رقابت های قهرمانی آسیا در کشور اردن برگزار شد و به دلیل اینکه در کومیته تیمی بازی می کردم فرصت بررسی حریفانم را در بخش انفرادی پیدا کردم و نحوه مبارزه کردن تک تک آنها را آنالیزکردم و شناخت کاملی نسبت به آنها دارم.

گنج زاده افزود: تیم اردن و عربستان حریفان خوبی هستند و تیم های ویتنام و تایلند هم در حد معمولی محسوب می شوند اما حتی برای حریفانی که قدرتمند نیستند هم برنامه ریزی کردیم تا نتیجه را واگذار نکنیم.

حریف اصلی ام حضور ندارد
ملی پوش کاراته در ادامه عنوان کرد: با توجه به محدویتی که کشورها در اعزام ورزشکاران به این دوره از بازی ها داشتند حریف اصلی من از تیم ژاپن در این دوره از بازی ها حضور ندارد اما تصمیم دارم بیشتر از اینکه بخواهم شناخت جزئی تری از حریفانم پیدا کنم روی عملکردم متمرکز شوم و اگر در روز مسابقه با تمرکز مبارزه کنم به طور حتم رقیبی نمی تواند من را شکست دهد.

از کوچکترین تجهیزات محروم هستیم
او درباره کمبود تجهیزات تیم ملی کاراته بیان کرد: دو ساله که کاراته وارد المپیک شده و از آن زمان تاکنون امکانات تیم ملی و فدراسیون را ارتقا ندادند و هیچ تغییری در این مدت رخ نداده است و حتی ما از کوچکترین تجهیزاتی که سایر رشته های ورزشی کشور دارند محروم هستیم.

برخی امکانات ما را قطع کردند
گنج زاده عنوان کرد: ورزشکار باید حمایت شود تا بتواند سهمیه المپیک را کسب کند در حالی که برخی امکانات هم که برای دیگر رشته ها وجود دارد را برای ما قطع کردند.چند سالی است که در باره خانه کاراته صحبت می کنیم اما هیچ مسئله ای تغییر نکرده است و کسی توجه نمی کند.

او تصریح کرد: بسیاری از کشورها از موقعی که کاراته وارد المپیک شده است امکانات فوق العاده در اختیار آنها قرار دادند و حتی کشور ژاپن که به دلیل میزبانی سهمیه المپیک را دارد و نیازی به حضور در رقابت های کسب سهمیه ندارد باز از ورزشکارانش حمایت می کند و در هر لیگ جهانی کاراته کای جدیدی را اعزام می کند تا پشتوانه سازی هم کرده باشد.

پاداش مدال کاراته المپیکی حساب نمی شود
ملی پوش کاراته درباره پاداش مدال آران گفت: متاسفانه پاداش مدال کاراته المپیکی حساب نمی شود و در زمان اهدا پاداش رشته کاراته را غیر المپیکی می دانند در صورتی که مدت ها است این رشته وارد المپیک شده است. بارها در صحبت هایی که انجام شده اعلام کردند ابتدا در المپیک شرکت کنید و سپس پاداش ها بر اساس المپیک داده می شود.این صحبت که شما ابتدا وارد المپیک شوید و بعد پاداش المپیک بگیرید دید حرفه ای نیست.

به دنبال ایجاد حاشیه نیستم
گنج زاده در پایان گفت: اکنون به دنبال ایجاد حاشیه نیستم و تنها روی عملکردم تمرکز می کنم چون آماده کردن امکانات که در اختیار من نیست و تنها می توانم در تاتامی برای کاراته کشورم کاری کنم و امیدوارم که در بازی های آسیایی شاهد درخشیدن کاراته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا