عسگری: هر مبارزه در بازی‌های آسیایی جاکارتا حکم فینال دارد

ملی پوش کاراته مردان گفت: هر مبارزه در بازی‌های آسیایی جاکارتا حکم فینال دارد و باید برای کسب مدال تلاش مضاعف کنیم.

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کرد: شرایط تیم خوب است و اردو‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و از فروردین ماه مستمر تمرین کردیم و در تورنمنت‌ها و لیگ‌ها خوبی شرکت کردیم و در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن حاضر شدیم و نتایج خوبی را رقم زدیم.

او ادامه داد: کادر فنی به ملی پوشان تاکید می‌کند که هیچ حریفی را در بازی‌ها دست کم نگیریم و هر مبارزه در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ حکم فینال دارد و باید برای کسب مدال تلاش مضاعف کنیم.

به خود باوری رسیدم
عسگری عنوان کرد: بعد از یکسالی که به دلیل مصدومیت از مسابقات دور بودم و از نظر رنکینگ عقب افتادم و از جایگاهی که داشتم فاصله گرفتم با حمایت و برنامه ریزی مناسب کادر فنی توانستم مجدد به تیم و رقابت‌ها برگردم و امروز به خود باوری رسیدم ودر آمادگی کامل به سر می‌برم و اگر تا روز مسابقه شرایطم را حفظ کنم به طور حتم بهترین نتیجه را رقم می‌زنم.

از بهترین‌های وزن خودم در جهان هستم
ملی پوش کاراته تصریح کرد: با کمک روانشناس تیم توانستم شرایط روحی و روانی خودم را به اوج برسانم و در این مدت در هر رقابت و تورنمنتی که حاضر شدم دست پر به کشورم برگشتم و اکنون در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در رتبه چهارم تا ششم جهان قرار دارم و از بهترین‌های این وزن هستم.

به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم
او درباره حضورش در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: اولین باری است که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم، اما تجربه لیگ و‌ها و مسابقات مختلف آسیایی و جهانی را دارم و در ۲ دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان و امارات موفق به کسب مدال طلا شدم و این بار هم به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم.

عسگری تصریح کرد: تلاشم را در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به کار می‌گیرم چرا که هدف‌های بزرگی دارم و ابتدای سال اولویت‌های خودم را مشخص کردم و امیدوارم به تمام آن‌ها برسم و مدال بازی‌های آسیایی اندونزی و جهانی اسپانیا را بدست آورم.

او ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آسیایی بهترین عملکرد خودم را داشته و حتی از گذشته هم بهتر باشم و مدال خوشرنگ این بازی‌ها را بدست آورم و برای کاروان ورزشی ایران افتخار آفرینی کنم.

قهرمانی آسیا بهترین فرصت برای شناخت حریفانم بود
عسگری درباره شناخت از حریفانش بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن بهترین فرصت برای شناخت حریفانم بود. در این مسابقات با تصمیم کادر فنی قرار شد در کومیته تیمی شرکت کنم و این موضوع باعث شد این فرصت را داشته باشم تا نحوه مبارزه حریفانم را در کاتای انفرادی آنالیز و بررسی کنم و کاملا از حریفانم شناخت دارم.

تمرکز اصلی را روی عملکرد خودم گذاشتم
او درباره اینکه کدام تیم‌ها حریف جدی تری هستند گفت: نمی‌توان تنها به یک یا دو تیم اشاره کرد چرا که کاراته المپیکی شده و این کار را برای تمام ورزشکاران سخت کرده است، اما تمرکز اصلی را روی عملکرد خودم گذاشتم تا بهترین مبارزات را انجام دهم و ار توانایی‌هایی که دارم استفاده کنم و بهترین نتیجه را رقم بزنم.

عسگری در پایان گفت: تمام تیم‌ها در حال سرمایه گذاری روی کاراته هستند و با توجه به اینکه کاراته ایران دارای سبک است بیشتر تیم‌ها کاراته ایران را الگو قرار دادند و از سبک تمرینات ما الگو برداری می‌کنند و تیم ملی تلاش می‌کند تا کاراته ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا بدرخشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا