محاسبه امتیازات مدال‌آوران جام وحدت و دوستی در رنکینگ کاراته وان ایران

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته از محاسبه امتیازات کسب شده مدال آوران نوجوان و جوان در رنکینگ کاراته وان ایران خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید مومنی در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به شرکت کاراته کاهای نوجوان و جوان در چهاردهمین دوره رقابتهای جام وحدت و دوستی ارومیه، تصمیم گرفتیم تا امتیازات نفرات اول تا سوم این مسابقات را در رنکینگ لیگ کاراته وان ایران محاسبه کنیم. به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۷۰ امتیاز و نفر سوم ۴۰ امتیاز در رنکینگ اضافه خواهد شد،ضمن اینکه شرایط سنی و وزنی مدال آوران هم باید با شرایط لیگ کاراته وان مطابقت داشته باشد. با توجه به المپیکی شدن کاراته خوشبختانه لیگ های پایه روند رو به رشدی داشته و از لحاظ کمی و کیفی وضعیت مناسبی دارد.

رئیس سازمان لیگ درمورد دعوت کاراته کاهای رده پایه به اردوهای تیم ملی گفت: با هماهنگی بعمل آمده با سازمان تیم های ملی از بین ورزشکاران ۴ تیم برتر راه یافته به مرحله نیمه نهایی، کاراته کاهایی که در طول برگزاری لیگ بهترین نتیجه را کسب کرده باشند مورد ارزیابی قرار گرفته و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

مومنی درمورد زمان آغاز سوپرلیگ کاراته باشگاههای کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده سوپر لیگ کاراته بعد از لیگ جهانی کاراته وان آلمان روز ششم مهرماه آغاز خواهد شد اما این زمان باید تداخلی با برنامه ریزی تیم ملی نداشته و هماهنگ با آن باشد.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ شهریور آخرین فرصت تیم ها برای ثبت نام در سوپرلیگ است، ادامه داد: تیم هایی که پنل ثبت نام را در اختیار دارند هرچه سریعتر نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان خود و ثبت نام آنها در سایت اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا