حضور نائب رئیس فدراسیون کاراته در مازندران

افسانه باقری نایب رئیس بانوان فدراسیون و رئیس سبک کاراته سنتی، جهت برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور و استاژ داوری در مازندران حضور داشتند.

به گزارش “کاراته نیوز” باقری رئیس سبک کاراته سنتی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سبک کاراته سنتی و استاژ داوری به مازندران سفر کردند.

رئیس سبک کاراته سنتی، یک روز قبل از شروع مسابقات در مازندران حضور داشتند و با جناب منوچهری معاون توسعه ورزشش قهرمانی و سرپرست هیات کاراته مازندران پیرامون وضعیت کاراته بانوان و قهرمانان و برنامه های پیشرو هیات استان و اداره کل، جهت پیشبرد هرچه بهتر ورزش کاراته به تبادل نظر پرداختند.

نائب رئیس فدراسیون کاراته پس از به پایان رسیدن جلسه با معاون توسعه ورزش قهرمانی، مطلع شدند که دبیر کمیته داوران بانوان استان در بستر بیماری به سر می برند و از این باب به منزل خانم کجویی رفته و از ایشان عیادت کردند.

گفتنی است عصر روز چهارشنبه، قبل از شروع پیکارهای قهرمانی کشور، یک دوره استاژ داوری با تدریس خانم باقری و همراهی خانم ریحانه درفشی برای داوران کاراته سبک برگزار گردید.

این دوره از مسابقات قهرمانی کشور سبک کاراته سنتی، در روز پنجشنبه با تعداد بیش از ۸۰۰ کاراته کا آغاز شد و تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.

مراسم افتتاحیه توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر آقای یاسر ابراهیم زاده و رئیس هیات کاراته شهرستان آقای مقداد ابراهیم زاده برگزار گرد‌ید. و در این مراسم از خانواده شهدا گرانقدر دفاع مقدس و مدافعان حرم سردار حمیدرضا نوبخت، شهید مهدی فرجی، شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا