کاراته‌کاهای هندی به تهران سفر خواهند کرد/ آسیایی‌ها منتظر چراغ سبز فدراسیون ایران

تیم ملی کاراته هندوستان برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی اوایل هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که کمتر از ۴۰ روز به بازی‌های آسیایی جاکارتا باقی مانده است ‌که کاراته‌کاهای هندی‌ به شدت برای آمادگی جهت حضور در این رقابت‌ها زیر نظر سرمربی ایرانی فعالیت می‌کنند. طبق آخرین خبر‌ها قرار است تیم ملی کاراته هندوستان با ترکیب ۱۰ کاراته‌کا طی ۶ روز آینده به تهران سفر کنند و اردوی آخر خود را در ایران برگزار کنند. احمد صافی سرمربیگری تیم ملی کاراته هندوستان را برعهده دارد.

البته با توجه به جایگاه کاراته ایران در دنیا و آسیا خیلی از کشورها تمایل دارند تا اردوی مشترکی را با ملی پوشان ایرانی داشته باشند. تیم‌های ملی سریلانکا و آکوادور نیز پیش از آغاز جام وحدت و دوستی به تهران سفر خواهند کرد تا از تجربیات کاراته‌کاهای ایرانی استفاده کنند و اردوی چند روزه‌ای را نیز در تهران داشته باشند. این در صورتی است که مسئولان فدراسیون کاراته ایران به این دو کشور چراغ سبز نشان دهند تا آنها بتوانند به تهران سفر کنند.

تیم ملی کاراته ویتنام و ماکائو نیز طی چند روز آینده به تهران سفر خواهند کرد. روادید این کاراته‌کاها گویا صادر شده و طی امروز و فردا این دو تیم نیز به تهران سفر خواهند کرد. حضور کشورهای مختلف در ایران نشان می‌دهد که کاراته ایران یکی از قطب‌های اصلی کاراته دنیا شده که خیلی از کشورها حاضر هستند هزینه کنند تا با کاراته‌کاهای ایرانی تمرین مشترک داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا