بهنام فر: نیازمند اردوی مشترک با همتاهای خارجی هستیم

هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته جوانان برای حضور در المپیک بوئنوس آیرس از روز سه شنبه ۲ مرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش کاراته نیوز مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان در همین رابطه به سایت فدراسیون کاراته گفت: بعد از شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک کرواسی، یک مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان برای حضور در المپیک بوئنوس آیرس برگزار شد که روز گذشته به پایان رسید.

وی افزود: علیرضا فرجی و نوید محمدی ۲ کاراته کایی که موفق به کسب سهمیه المپیک شدند به همراه محمدرضا محمدی و حسین صالحی به عنوان حریف تمرینی نفراتی هستند که بعد از ۴ روز استراحت از روز سه شنبه ۲ مرداد ماه وارد اردو می شوند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته گفت: برای کسب آمادگی حضور در المپیک دو ماه نیم فرصت داریم و در حال حاضر ۷۰ درصد تمرینات بدنسازی و ۳۰ درصد تمرینات کاراته در اردو انجام می شود و بر اساس برنامه رضا عزیزی، مربی بدنساز تیم ملی ، تمرینات هوازی و وزنه در اولویت کار کاراته کاها قرار دارد.

بهنام فر با تاکید بر اینکه تیم ملی جوانان برای حضور موفق در المپیک ۲۰۱۸ نیاز به اردوی تدارکاتی دارد، گفت: کاراته کاها برای آمادگی بیشتر نیازمند انجام بازی تدارکاتی هستند که امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم با یکی دو کشور خارجی تمرین مشترکی داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا