وقتی نتایج تیم ملی کاراته ضعف‌ مسئولان را پوشش می‌دهد/ یکی برای همه، همه به دنبال سفر!

نتایج خوب تیم ملی کاراته مردان سبب شده تا ضعف مسئولان فدراسیون به چشم نیاید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی کاراته مردان ایران در بخش کومیته با کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان رقابت‌های قهرمانی آسیا شد. این اتفاق در حالی رخ داد که از ۶ کاراته‌کای ایران تنها مهدی خدابخشی در یک بازی با قانون «هانتی» به پیروزی رسید. ضمن اینکه امیر مهدی‌زاده در همان دیدار نخست با رای داوران بازنده شد تا یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار برود.

تیم ملی کاراته ایران از زمانی که آقای قابل اطمینان هدایتش را برعهده گرفت در رقابت‌های جهانی اتریش با ۳ طلا و ۲ برنز به عنوان قهرمانی رسید. در رقابت‌های قهرمانی آسیای قزاقستان و اردن تیم مردان ایران بر سکوی نخست ایستاد و در مسابقات وورید گیمز هم شاگردان هروی با یک طلا و سه نقره قهرمان شدند.

نتایج تیم ملی کاراته تحت هدایت شهرام هروی به قدری خوب بود که افرادی که از تمدید قرارداد او به شدت ناراحت بودند، دیگر خواب هدایت تیم ملی را هم نمی‌توانند ببینند. نکته جالب این که این افراد موفقیت‌های ابتدایی تیم ملی را شانسی می‌دانستند، در حالی که شاید موفقیت شانسی باشد، اما موفق ماندن شانسی نیست.

از سوی دیگر رئیس و دبیر فدراسیون خوشحال‌ترین افراد از نتایج خوب تیم ملی هستند، چون ضعف مدیریت آنها کمتر به چشم می‌آید.

امید است تیم کاراته ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ هم نتایج قابل قبولی کسب کند تا مسئولان فدراسیون با خیال راحت به سفر‌های خارجی خود ادامه داده و بعد از کسب نتیجه تیم مردان، با مشت‌های گره کرده مقابل لنز دوربین قرار بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا