گنج زاده: قهرمانی آسیا نتیجه‌ای در شان کاراته ایران بود

ملی پوش کاراته گفت: قهرمانی در رقابت‌های آسیا نتیجه‌ای در شان کاراته ایران بود که با تلاش کاراته کا‌ها بدست آمد.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: خوشبختانه توانستیم عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کنیم و ایستادن بر بام قاره کهن نتیجه‌ای در شان کاراته ایران است که با تلاش کاراته کا‌های کشورمان، کادر فنی و مسئولان فدراسیون بدست آمد.

او ادامه داد: با وجود اینکه در گروه سختی قرار داشتیم، اما توانستیم با شکست تیم پر قدرت ژاپن راهی فینال مسابقات شویم و در این مرحله هم با پیروزی برابر تیم عربستان با شایستگی تمام قهرمان آسیا شدیم.

گنج زاده درباره داوری در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: به طور کلی سطح داوری آسیا نسبت به رقابت‌های جهانی پایین‌تر است و از کیفیت خوبی برخوردار نیست و در این رقابت‌ها نیز در بازی‌های حساس از داورانی که عملکرد بهتری داشتند دعوت می‌شد تا قضاوت‌ها با اشتباه همراه نباشد.

او در ادامه درباره رقابت‌های پیش رو تیم ملی کاراته افزود: مسابقات بازی‌های آسیایی را در پیش داریم که بعد از چند روز استراحت با آغاز اردو‌ها تمرینات را از سر می‌گیریم تا روند قهرمانی‌های کاراته ایران را با ایستادن روی سکوی نخست بازی‌های آسیایی تکمیل کنیم.

ملی پوش کاراته درباره بازی‌های آسیایی عنوان کرد: تیم ملی مردان کاراته با ۴ نماینده در بخش کومیته شرکت می‌کند که امیدوارم با تمام تلاش و کمک کادر فنی بهترین نتیجه را بدست آوریم و نتیجه قابل قبولی را رقم بزنیم.

او درباره مشکل نبود سالن تمرین اختصاصی برای تیم ملی کاراته گفت: چند سال است که درباره این مشکل صحبت کردیم، اما توجهی نمی‌شود. داورزنی در زمان رقابت‌های لیگ جهانی اتریش قول داد که سالن شماره ۲ ورزشگاه آزادی به کاراته اختصاص داده شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

گنج زاده در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که مسئولان ورزش کشور حمایت بیشتری از کاراته داشته باشند تا روند موفقیت‌های تیم ملی تا المپیک ادامه یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا