کرک آبادی: کاراته کاهای هنگ کنگ روحیه جنگندگی را از ایرانی ها می آموزند

سر مربی ایرانی تیم ملی کاراته هنگ کنگ که از سال ۲۰۰۹ هدایت تیم را بر عهده داشته و تا سال ۲۰۱۷ با این تیم قرارداد دارد،گفت: وقتی کاراته کاهای تیم هنگ کنگ با بچه های ایرانی تمرین می کنند تا مدتها انگیزه بالایی دارند و روحیه جنگندگی را از آنها می آموزند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز محمود کرک آبادی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: تیم هنگ کنگ با۴ کاراته کا دختر و ۵ کاراته کای پسر اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی آلمان دو هفته اردوی تدارکاتی با تیم های ایرانی در تهران داشت و برای حضور در کاراته وان ترکیه هفته آینده عازم این کشور می شود. 
وی افزود: تنها کاتای تیمی هنگ کنگ در کاراته وان ژاپن شرکت می کند و سپس در ترکیه به ما ملحق خواهد شد.

کرک آبادی با اشاره به اینکه پس از کاراته وان ترکیه برای ادامه اردوی تدارکاتی به تهران بازمی گردیم و تمرین ۹ روزه ای خواهیم داشت، گفت: تیم هنگ کنگ در اکثر کاراته وان ها شرکت می کند که شاید از نظر شرایط مسابقه ای خوب باشد اما از نظر فنی و روحی حضور در ایران برای تیم ما ارزشمند است.

وی در مورد اردوی مشترک تمرینی در تهران، گفت: از قبل برای حضور در ایران و برپایی اردوی مشترک برنامه ریزی کرده بودیم و تمرینات خوبی با تیم های ایرانی و نیز تیم های ماکائو و کره جنوبی داشتیم. اردوی تهران برای تیم ما مفید و پرفایده بود. 

سرمربی تیم ملی کاراته هنگ کنگ در خصوص نتایج این تیم در بازیهای آسیایی گفت: تیم جوان و خوبی داریم که صددرصد در بازیهای آسیایی به مدال خواهد رسید.همه نفرات عنوان دارلیگ های جهانی هستند ضمن اینکه کاراته کای وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مدال برنز دانشجویان جهان را در کارنامه دارد. این تیم نخستین بار در گوانگژو ۲۰۱۰ توانست به ۲ مدال برنز برسد.

وی در خصوص تیم ملی ایران گفت : برای تیم ایران آرزوی بهترین نتیجه را در اینچئون کره جنوبی دارم و امیدوارم امسال ۴ مدال طلا در بازیهای آسیایی بدست آورد، موفقیت تیم ایران مایه افتخار ما مربیان ایرانی خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا