حجتیان: خانه کاراته خراسان رضوی ماه آینده افتتاح می شود 

رئیس هیات کاراته استان خراسان رضوی از افتتاح خانه کاراته این استان در ماه آینده خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز علی حجتیان در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: ۹۵ درصد از فعالیت های مربوط به خانه کاراته استان خراسان رضوی بهره برداری شده است. وی افزود: خانه کاراته خرداد ماه افتتاح می شود و تمامی فعالیت های آموزشی ومسابقات در این مکان انجام خواهد شد.

حجتیان گفت: در نظر داریم برای نخستین بار لیگ استانی را از ۲۱ اردیبهشت ماه در ۴ رده سنی برگزارکنیم و تاکنون برای حضور در هر رده مردان و بانوان حدود ۱۰ الی ۱۲ تیم اعلام آمادگی کرده اند.

وی در مورد حضور در لیگ های کشوری گفت: در سالهای گذشته تیم های خراسان رضوی در لیگ های پایه حضور داشتند اما امسال می خواهیم پس از برگزاری جلسات کارشناسی و هماهنگی های لازم چنانچه شرایط فراهم شود در لیگ برتر یا سوپر لیگ نماینده ای داشته باشیم.

حجتیان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و یکسان سازی مربیان خراسان رضوی گفت: با صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون داشتم مقرر شد برای ارتقا سطح فنی مربیان و ورزشکاران استان خراسان رضوی به صورت مقطعی و متناوب در طول سال از قهرمانان و مربیان تیم های ملی در اردوهای آموزشی استفاده شود.

 

وی ادامه داد: دوره استاژ و ارتقاء داوری به مدت ۳ روز در فروردین ماه با تدریس جواد سلیمی و المیرا گوزل زاده با استقبال خوبی مواجه شد و بیش از ۱۰۰ داور در این دوره شرکت کردند.

 

حجتیان گفت: با هماهنگی مسئولین فدراسیون و صحبت با چند ارگان در نظر داریم میزبان یک مسابقه بین المللی با عنوان هشتمین خورشید باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا