حسین روحانی: اگر نیازی به تغییرات نفرات اعزامی به اینچئون احساس شود این کار صورت می‌گیرد

مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به سطح بالای مسابقات ژاپن و نزدیکی آب و هوای این کشور با کره جنوبی، رئیس فدراسیون با اعزام تیم ملی کاراته به این کشور موافقت کرد

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با نسیم در مورد حضور تیم ملی کاراته در مسابقات کاراته وان ژاپن با وجود صحبت هایی که پیش از این مبنی بر کنسل شدن این سفر گفته شده بود اظهار داشت: طبق آخرین جلسه ای  که روز گذشته کادرفنی تیم ملی کاراته با رئیس فدراسیون برگزار کرد و با توجه به تشخیص کادرفنی جهت آماده سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی حتما تیم ملی کاراته در مسابقات کاراته وان ژاپن شرکت خواهد کرد. البته پیش از این نیز در جلسه ای که بامسئولان کمیته ملی المپیک برگزار کرده بودیم حضور در مسابقات کاراته وان در برنامه های تیم ملی قرار داشت و مورد تصویب نیز قرار گرفته بود و نهایتا شرایط به گونه ای پیش رفت تا تیم ملی با هشت کاراته کا در مسابقات ژاپن حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: مسابقات آسیایی برای ورزش کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان روی مدال های کاراته حساب ویژه ای باز کردند و با توجه به سطح بالایی رقابتهای کاراته وان ژاپن و نزدیک آب و هوایی این کشور به کره جنوبی رئیس فدراسیون نظر ما برای حضور و اعزام در این مسابقات تایید کرد و سطح مسابقات ژاپن نیز همیشه بسیار خوب بوده است و عملکرد نفرات ما حتما در این مسابقات برای کادرفنی از اهمیت برخوردار است.

روحانی در پاسخ به این سوال که  آیا نتایج و عملکرد کاراته کاها در این مسابقات باعث تغییرو تحولات در نفرات اعزامی به بازی های آسیایی خواهد شد، عنوان کرد: اولویت ما با نفرات برگزیده رقابتهای انتخابی تیم ملی است ولی اگر نیازی بود با هماهنگی با مسئولان کمیته ملی المپیک تغییراتی صورت می دهیم . من حیث المجموع مجموعه نفرات اعزامی تیم ملی کاراته به باز های آسیایی مشخص است ولی احتمال دارد با توجه به عملکرد نفرات تغییراتی صورت گیرد و باز هم تکرار می کنم اولویت با نفرات برتر مسابقات انتخابی است.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که این احتمال تغییرات در اوزان اعزامی نیز وجود خواهد داشت، گفت: اوزان اعزامی به مسابقات آسیایی مشخص شده است اما باز هم باید ببینیم شرایط به چه گونه خواهد بود و اگر واقعا نیاز بود تا برای بهتر نتیجه گرفتن تیم ملی در مسابقات آسیایی تغییراتی ایجاد شود این کار صورت می گیرد.

وی در پایان افزود: بعد از مسابقات کاراته وان ژاپن به فاصله یک هفته بعد در مسابقات ترکیه به عنوان آخرین رویداد پیش از مسابقات آسیایی شرکت می کنیم و به همراه هشت کاراته کا که از ژاپن به ترکیه اعزام می شوند هفت کاراته کا نیز از تهران به این مسابقات اعزام خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا