چالاکی: فرقی ندارد چه کسی راهی اینچئون شود/ قول داده‌ایم جوایزمان را تقسیم کنیم

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، پنجمین مرحله لیگ جهانی (کاراته وان) طی روزهای ۸ و ۹ شهریورماه در اوکیناوای ژاپن برگزار می شود که تیم ملی مردان و بانوان کشورمان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها امشب (سه شنبه ۴ شهریور ماه) راهی این کشور می‌شوند. فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی و نسرین دوستی نفرات اعزامی تیم بانوان را تشکیل می‌دهند. با تصمیم کادرفنی تیم ملی بانوان، از بین فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور پس از شرکت در تورنمنت بین المللی ژاپن فردی که بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشد به همراه ۳ کاراته کای دیگر به عنوان مسافر بازی‌های آسیایی اینچئون معرفی می‌شود.

فاطمه چالاکی در گفت‌وگو با فارس، از شرایط آمادگی خود پیش از اعزام به مسابقات کاراته وان ژاپن، اظهار داشت: با تمرینات خوبی که در این مدت در اردوها پیگیری کرده‌ایم همه نفرات حاضر در اردوها شرایط خوبی دارند و من هم از این قائده مستثنی نیستم. به هر حال من و علیپور با توجه به اینکه قرار است در مسابقات کاراته وان ژاپن با یکدیگر مبارزه کنیم هر دو تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم و در بهترین وضعیت قرار داریم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر به ۷۰ درصد آمادگی رسیده‌ایم و منتظر حضور در مسابقات کاراته وان ژاپن هستیم. البته ما همه چیز را به خدا سپرده‌ایم و تصمیم گرفته‌ایم به نتیجه‌ای که در ژاپن کسب می‌شود اعتراض نکنیم، چرا که ما علاوه بر رابطه خانوادگی سال‌ها در کنار هم تلاش کرده‌ایم و فرقی ندارد که چه کسی راهی اینچئون شود. در واقع اعتراض کردن به نتیجه یعنی اعتراض به رابطه دوستی که ما سال‌ها داشته‌ایم، پس هر کسی راهی بازی‌های آسیایی شود نفر دوم برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی گفت: تجربه حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو و کسب مدال برنز را در کارنامه ورزشی دارم و دوست دارم دوباره حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه کنم، اما با توجه به اینکه من در وزن خودم شرکت نمی‌کنم و یک وزن بالاتر قرار است مبارزه کنم این موضوع یک مقدار کار من را سخت کرده است. البته در جام باشگاه‌های آسیا در وزن ۶۱ کیلوگرم مبارزه و به فینال راه یافته‌ام، اما بازهم می‌گویم مبارزه کردن در یک وزن دیگر کار سختی است.

چالاکی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت راه‌یابی به بازی‌های آسیایی اینچئون قول کسب مدال می‌دهی یا خیر، گفت: در صورت اعزام به بازی‌های آسیایی قول کسب خوش رنگ‌ترین مدال را می‌دهم اما بازهم می‌گویم که هرکدام از ما دو نفر راهی اینچئون شود اصلا مهم نیست. ما به هم قول داده‌ایم هر کدام از ما دو نفر راهی اینچئون شود و در صورت موفقیت جایزه‌ای که دریافت خواهیم کرد را  تقسیم می‌کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا