حذف صعودی، کرجی و برزگر 

 

روز گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان در کردستان برگزار شد که در اوزان مختلف حاضرین در سالن شاهد اتفاقات جالب توجه ای بودند.

به گزارش کاراته نیوز، در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم آلاله صعودی کاراته کا گیلانی که سابقه حضور در مسابقات آسیایی و جهانی را در کارنامه خود دارد در مقابل سحر شیروانی تن به شکست داد و از کسب مدال باز ماند.

 

همچنین سحر کرجی نائب قهرمان آسیا و دارنده تنها مدال طلا دانشجویان جهان نیز که با تغییر وزن، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم به مبارزه پرداخت در مقابل کاراته کایی نه چندان مطرح با نتیجه ۳بر۲ در هانتی تن به شکست داد.

 

زهره برزگر دارنده اولین مدال طلا جهان بانوان در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم امید ها که با تغییر وزن در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود نیز نتوانست موفق ظاهر شود و در مقابل شیما آل سعدی که چندین سال به عنوان نفرات دوم و سوم در اوزان منهای ۵۵ و منهای ۶۱ کیلوگرم در اردوی تیم ملی حضور داشت با نتیجه ۹ بر صفر تن به شکست داد و به مدال برنز این وزن بسنده کرد.

 

متاسفانه این کاراته کا با آتیه مازندرانی هنوز نتوانسته در رده بزرگسالان در کشور و مسابقات برون مرزی به توفیق قابل توجهی دست یابد.

 

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم نیز شاهد حذف یکی دیگر از خواهران برزگر بودیم. این کاراته کا که مدال نقره آسیا را نیز در کارنامه خود دارد، در سال گذشته توانسته بود در وزن مثبت ۶۸ گیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کند اما در سال جاری و با جابه جایی وزن نتوانست توفیقی برای خود به ارمغان بیاورد.

 

همچنین مهتاب اسماعیلی که بسیاری وی را شانس نخست وزن منهای ۶۸ کیلوگرم می دانستند با شکست در فینال این رقابت ها تنها به مدال نقره این وزن بسنده کرد

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا