کاراته نیاز به حمایت بیشتر دارد/ یک هفته موفق را پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: کاراته توان بالای خود برای موفقیت در میادین بزرگ را ثابت کرده است و در صورت حمایت بیشتر می توان به مدال‌ المپیک امیدوار بود.


به گزارش کاراته نیوز احمد صافی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان مطلب فوق، گفت: رقابتهای «کاراته وان» پاریس به عنوان اولین رویداد رسمی سال ۲۰۱۸ با استقبال خوب بهترین های جهان مواجه شده بود و رقابتهای سطح بالایی را شاهد بودیم که با موفقیت و ثبت نتایج خوبی از سوی نمایندگان اعزامی کشورمان همراه بود.

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان در این رقابتها از ۵ فرصت در بخش مردان، موفق شد در چهار وزن مدال کسب کند و این بدان معناست که کاراته ایران که از سال ۲۰۱۲ به موفقیت جهانی دست پیدا کرده است به ثبات رسیده و اقتدار خود را در جهان حفظ کرده است.

این کارشناس کاراته با بیان اینکه کاراته گام های موفقیت را به درستی برداشته است، اظهار داشت: این روند می تواند تا بازی‌های المپیک و کسب مدالهای خوشرنگ ادامه پیدا کند به شرط آنکه مسئولان از این رشته به خوبی در دو بخش سخت افزاری و مالی حمایت کنند. در صورت تحقق این امر می توان به ثبت نتیجه ای تاریخی برای کاراته کشورمان در توکیو ۲۰۲۰ امیدوار بود.

سرمربی دانشگاه آزاد افزود: در جریان رقابتهای سوپر لیگ کاراته مجبور شدیم کاراته کاهای خود را در اختیار تیم ملی قرار دهیم. اعضای تیم نیز غیرت کردند و شنبه و یکشنبه در پاریس مبارزه کرده و چهار مدال در ترکیب تیم ملی به دست آوردند. آنها روز جمعه نیز با وجود خستگی روی تاتامی لیگ مبارزه کردند.

وی ادامه داد: با وجود آنکه پورشیب و سعید احمدی را نداشتیم و درفشی پور نیز آسیب دیده بود، با این شرایط بازیهای حساس خود در لیگ را با پیروزی به پایان بردیم. تعصب و وظیفه شناسی کاراته کاهای ما نسبت به تیم ملی و باشگاه خود باعث شد یک هفته خوب را پشت سر بگذاریم.

صافی در پایان گفت: کار ما در لیگ به پایان نرسیده است. چهارم اسفندماه در هفته پایانی سوپر لیگ برای کسب پیروزی مقابل رقبا و رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی در سوپر لیگ به میدان می رویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا