روحانی: شرایط فنی کاراته کاها در ژاپن اهمیت دارد

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی پس از برگزاری مسابقه انتخابی مشخص شده اند اما شرایط فنی کاراته کاها در کاراته وان ژاپن هم اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حسین روحانی، مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: از لحاظ بدنی تیم خوب و آماده ای داریم اما باید این نفرات در یک مسابقه رسمی محک خورده و در شرایط مسابقه ای قرار بگیرند و با اینکه نتیجه چندان اهمیتی ندارد اما شرایط فنی کاراته کاها در ژاپن را ارزیابی می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما کسب نتیجه در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی است، افزود: با شرکت در پیکارهای ژاپن و بلافاصله بعد از آن حضور در کاراته وان ترکیه نتیجه تمرینات چند ماهه مشخص می شود و با شناسایی نقاط ضعف تیم در ۲۰ روز باقی مانده تا بازیهای آسیایی آنها را برطرف می کنیم.

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان با اشاره به اینکه پس از حضور در لیگ جهانی کاراته وان اندونزی، تمرینات بدنسازی بیشتر بوده و حسینی مربی بدنساز برنامه ریزی خوبی انجام داده است، گفت: تمرینات تکنیکی و تاکتیکی هم برای کاراته کاها در نظر گرفته شده و با این شرایط تیم خوبی از نظر بدنی داریم.

روحانی در خصوص نفرات اعزامی به کاراته وان ژاپن، گفت: با صحبتی که با رئیس و دبیر فدراسیون انجام دادیم پیشنهاد اعزام نفرات بیشتری به این رقابتها داشته شد که مورد موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدی زاده، در ۶۷-کیلوگرم، حسین سمندر، در ۷۵-کیلوگرم، سعید حسنی پور و بهمن عسگری، در ۸۴-کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب و علی فداکار و در وزن ۸۴+کیلوگرم سجاد گنج زاده و ایمان سنچولی نفرات اعزامی تیم را تشکیل می دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا