فرید خمامی: طراحی دوره های یکسان سازی بر اساس نیاز تیم ملی بوده است

رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته گفت: بر اساس نیاز تیم های ملی در مقطع نوجوانان و جوانان و نیز نظرسنجی های انجام شده برگزاری دوره های یکسان سازی مربیان طراحی شده است.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته مازیار فرید خمامی ضمن بیان مطلب فوق افزود: دوره های یکسان سازی مربیان سراسر کشور طی ۲ سال برگزار شده که مربیان مختلفی در این دوره ها شرکت کرده اند و اگر استانی متقاضی برگزاری چنین کلاسی باشد باید درخواست خود را به فدراسیون اعلام کند.
وی ادامه داد: چنانچه دوره یکسان سازی در استان میزبان برگزار شود از مدرسین خود استان و نیز مدرسین فدراسیون در آن دوره استفاده خواهیم کرد.
رئیس کمیته آموزش فدراسیون در خصوص چهارمین دوره کلاس یکسان سازی که پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه در تهران برگزار شد، گفت: در این دوره ۷۵ مربی از ۲۰ استان کشور حضور داشتند که دکتر مرجانی، مهدی جعفری، حسین روحانی، یوسف گرشاسبی، حسن روحانی و سید محمد حسینی مدرسی این دوره را بر عهده داشتند.
وی افزود: در این دوره همانند دوره های گذشته مربیان شرکت کردند اما عمده ترین مشکل، عدم اطلاع رسانی برخی هیات های استانی و نیز حمایت نکردن از مربیان شان بود.
فرید خمامی با اشاره به اینکه برخی استانها کم کاری می کنند،گفت: آمار استانهایی که در این دوره غایب بودند به فدراسیون اعلام و درخواست کرده ایم تا با آنها برخورد کنند. چرا که این استانها نه قهرمان ملی ندارند، نه در قهرمانی کشور مدالی کسب می کنند و نه در دوره های آموزشی حضوری فعال دارند و فقط آمار دروغین به فدراسیون می دهند.
وی با تاکید بر حضور تمامی مربیان در دوره های برگزاری کلاس یکسان سازی، گفت: برای به روز شدن و آموزش باید تمام مربیان جدید و قدیم در این دوره ها شرکت کنند.
استان تهران با ۳۲ نفر ، استانهای زنجان و فارس با ۶ نفر، هرمزگان ۴نفر، سمنان ۳ نفر، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، مازندران، ایلام، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین و گیلان با ۲ نفر و استانهای اصفهان، قم، خراسن رضوی خوزستان، همدان و کرمان هر کدام با یک مربی در این دوره شرکت داشتند.
**ضمن اینکه استانهای سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کردستان، بوشهر، یزد، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان جنوبی ولرستان استانهای غایب این دوره یکسان سازی بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا