معرفی نفرات برتر رقابتهای قهرمانی کشور امید پسران

مسابقات قهرمانی کشور رده سنی امید پسران در بخش کومیته انفرادی امروز برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، امروز(چهارشنبه ۲۷ دی ماه)، در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور رده های پایه، کاراته کاهای رده سنی امید در بخش کومیته انفرادی به روی تاتامی رفتند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، امیرحسین حیدری از زنجان مقام نخست را کسب کرد. جواد رنجبر از گیلان دوم شد. حمید حسنی پور از گیلان و رضا راستین از کهگیلویه و بویراحمد مشترکاً سوم شدند. در این رده سنی ۵۳ نفر حضور داشتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، مجتبی محمدی مقدم از گیلان اول شد. مهدی رحیمی نژاد از گیلان در مکان دوم قرار گرفت. محمدطاها عبدالهی از مازندران و میثم ادهمی از تهران سوم مشترک شدند. این رده سنی ۵۷ شرکت کننده داشت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، مجتبی اسماعیلی از زنجان اول شد. محمدصادق شعبانی از گیلان رتبه دوم را کسب کرد. یونس قاسمی از البرز و علی رحیمی از اصفهان عنوان مشترک سومی را بدست آوردند. در این رده سنی ۶۱ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، رئوف دست افکن از قزوین بر سکوی اولی ایستاد. میلاد بهمنی از تهران دوم شد. علیرضا نجاتی از قم و مهدی افسری از آذربایجان شرقی مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند. در این رده سنی ۴۰ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، مهدی عاشوری از مازندران عنوان اولی را از آن خود کرد. حمیدرضا نجاتی از قم دوم شد. مجتبی مرادی از اردبیل و سیدرضا خوشکلام از گیلان مشترکاً مقام سومی را کسب کردند. در این رده سنی ۲۱ نفر حضور داشتند.

در وزن ۸۴+کیلوگرم، مهدی نصرالهی از لرستان اول شد. علیرضا حسنی از آذربایجان غربی در مکان دوم ایستاد. ابوالفضل اصغری از مازندران و سهراب یاراحمدی از لرستان مشترکاً سوم شدند. در این رده سنی ۲۶ کاراته کا شرکت داشتند.

در این رقابتها ۲۵۷ کاراته کا در ۴ تاتامی در سالن مجموعه ورزشی پیروزی اصفهان با هم به رقابت پرداختند.
فردا و در ادامه این پیکارها، مسابقات کاتا و کومیته انفرادی نوجوانان برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا