نفرات برتر کاراته نوجوانان معرفی شدند

رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان امروز برگزار شد و نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته مشخص شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین روز رقابتهای کاراته قهرمانی کشور پسران امروز (پنجشنبه ۲۸ دی ماه) در رده سنی نوجوانان و با حضور ۵۷۰ کاراته کا در اصفهان پیگیری شد و نفرات برتر کاتا و کومیته انفرادی مشخص شدند.

در کاتای انفرادی، حسین عابدی از فارس اول شد. امیر حسن معین الدینی از کرمان در رده دوم قرار گرفت. متین محمدیکتا از قم و حسین کاویانی از خوزستان مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند. در این بخش ۹۴کاتارو شرکت داشتند.

در وزن ۵۲-کیلوگرم، محمدحسین بابایی از زنجان مقام نخست را کسب کرد. محمدرضا زارع از مازندران در مکان دوم قرار گرفت. معراج محمدی از قزوین و مرتضی کریمی کلایه از البرز سوم شدند. در این وزن ۲۵۳ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، محمدرضا پاشاپور از آذربایجان غربی عنوان اولی را بدست آورد. مهدی کاظمی از گیلان در مکان دوم ایستاد. علیرضا حبیبی از گیلان و سعید رمضانی از قزوین مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند. در این وزن ۷۳ کاراته کا حاضر بودند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیرحسین بابایی از تهران اول شد. محراب مددی از کرمان عنوان دوم را کسب کرد. مهدی شفیعی پور از کرمان و مهدی نوروزی از همدان سوم مشترک شدند. در این وزن ۵۷ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، سیدطاها حسینی از مازندران عنوان نخست را بدست آورد. امیرحسین گلبهار از قم دوم شد. حسین رجبی از قزوین و حمیدرضا حیدریان از قزوین مشترکاً در رده سوم ایستادند. در این وزن ۴۶کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۷۰+کیلوگرم، محسن صفرنژاد از گیلان اول شد. حسین اسماعیلی از قزوین در مکان دوم قرار گرفت. پیام علیزاده از تهران و آرمین فرجی پور از گیلان سوم شدند. در این وزن ۴۷ کاراته کا حاضر بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا