علم بهتر است یا ورزش؟!!!

تصمیم نادرست فدراسیون کاراته، موجب آن شد تا بازیکنان مدعی رسیدن به عنوان قهرمانی فرصت حضور در این دوره از رقابتهای قهرمانی کشور را از دست دهند.

 

به گزارش “کاراته نیوز” طبق اخبار منتشر شده در سایت فدراسیون کاراته مبنی بر آن که کمیته برگزاری مسابقات؛ زمان برگزاری این رقابتها را با اندکی تغییر اعلام کرد، پیامک ها و تماس های مکرری از سوی مربیان قهرمان پرور استان های مختلف داشتیم که نسبت به زمان این رقابتها معترض بودند.

باتوجه به آن که سیاست کلان فدراسیون کاراته این می باشد که تمام مدعیان پیراهن مقدس تیم های ملی از شرایطی برابر برخوردار باشند، از مسئول برگزاری مسابقات این انتظار را داشتیم که به زمان انتخابی تیم ملی توجه ویژه ای داشته باشند تا شرایط برای همه یکسان بوده و مدعیان بتوانند با خیالی آسوده در این رقابتها حضور یابند.

اما طبق آخرین خبر منتشر شده در سایت فدراسیون کاراته در کمال حیرت مشاهده کردیم که نه تنها توجهی به این مسئله نشده بلکه با جا به جایی روزهای حضور بازیکنان در رده های سنی مختلف در این دوره از رقابتها، عملا فدراسیون شانس گروهی از بازیکنان را که یک سال زحمت کشیدند تا در این مسابقات شرکت کنند را گرفته است.

انتظار جامعه کاراته بر آن است که به رده سنی امید توجه بیشتری صورت گیرد. حداقل مسابقات رده سنی امید را در روز جمعه یا بعد از پایان امتحانات نهایی دانشگاه ها برگزار میکردند تا ورزشکاران علاوه بر ورزش حرفه ای بتوانند به درس خود نیز برسند.

یادمان نرود که هدف از برگزاری انتخابی تیم ملی، گزینش برترین هاست که با این نوع تصمیم از هدف اصلی خود دور شده ایم.

به راستی با این شرایط زمانی باید بپرسیم علم بهتر است یا ورزش؟

بازیکنان باید به بحث تحصیل بپردازند یا مسابقات ورزشی؟؟؟

در انتها با توجه به توضیحات ذکر شده در سطوح فوق، از مسئولین فدراسیون کاراته، علی الخصوص مسئول کمیته مسابقات فدراسیون کاراته تقاضا میشود تا نسبت به این تصمیم خود (زمان برگزاری رقابتهای کشوری) تجدید نظر نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا