جام وحدت و دوستی و مدال آوران جوان 

قهرمانان مدال آور جوان جام وحدت و دوستی ارومیه معرفی شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز پیکارهای سیزدهمین دوره رقابتهای وحدت و دوستی جام ارومیه امروز و در رده سنی جوانان پیگیری شد و قهرمانان اوزان مختلف کومیته مشخص شدند.

در وزن ۵۵-کیلوگرم، مرتضی نعمتی از ایران صاحب مدال طلا شد، مصیب ممداف از جمهوری آذربایجان نقره گرفت. سیدرضا راستین و علیرشا علیزاده از ایران سوم مشترک شدند.

دروزن ۶۱- کیلوگرم، همت بخش علی اف از آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد. امیل آخوندوف از روسیه دوم شد. عماد نیکو همت و قاسم خوبرو از ایران مشترکاً عنوان سومی را کسب کردند.

سیدعلی کریمی کاراته کا تیم ملی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مدال طلا گرفت. سیدسجاد میرشریفی صاحب مدال نقره شد. عرفان فرخ مال از تیم ملی ایران و عارف عفیف الدین از مالزی سوم مشترک شدند.

در وزن ۷۶-کیلوگرم، باربد صداقت از ایران مقام اولی را بدست آورد. اسماعیل معتمدی از ایران دوم شد. مراد بالاکاشی اف از آذربایجان و یحیی شهگل از ایران مدال برنز را بر گردن آویختند.

در وزن ۷۶+کیلوگرم، مجید نیکوهمت مدال طلا را از آن خود کرد. مهدی نصرالهی از ایران دوم شد. نوید محمدی از تیم ایران ب و سجاد مهربان از ایران مشترکاً سوم شدند.

فردا و در سومین روز مسابقات، رقابتهای رده سنی نوجوانان انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا