چالاکی: شانس خودم را در ژاپن آزمایش می کنم/ اتفاق شب گذشته احساسی بود

کاراته کای تیم ملی بانوان بزرگسال گفت: برای مبارزه در وزن ۶۱-کیلوگرم آماده ام و شانس خودم را در تورنمنت بین المللی ژاپن آزمایش می کنم.

به گزارش ÷ایگاه خبری کاراته نیوز فاطمه چالاکی ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: بین من و رزیتا علیپور هر کاراته کایی که بهترین عملکرد را در وزن ۶۱-کیلوگرم در تورنمنت ژاپن داشته باشد برای بازیهای آسیایی اینچئون انتخاب خواهد شد.

وی افزود: وضعیت آمادگی خوبی دارم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم ودر صورتی که علیپور برای بازیهای آسیایی انتخاب شود برایش دعا می کنم و موفقیت او برای من هم افتخار بزرگی است.

چالاکی در مورد حریفانش در تورنمنت ژاپن گفت: مهمترین حریف من و علیپور کاراته کای قزاقستانی است که سال گذشته هر دو نفر ما موفق به شکست او شده بودیم.

وی ادامه داد: در جام باشگاه های آسیا نیز که سال گذشته برگزار شد من در حالی که مقابل کاراته کای قزاقستانی ۳ بر صفر پیش بودم به دلیل گرفتن اخطار، هانسکو شدم و به مدال نقره رسیدم.

چالاکی در خصوص اتفاقات شب گذشته اردوی تیم ملی بانوان، گفت: وقتی شنیدم وزن ۵۵-کیلوگرم با تصمیم کادر فنی تیم ملی به دلیل شانس مدال آوری اوزان دیگر از لیست اعزام به بازیهای آسیایی اینچئون خط خورده است دچار احساسات شدم اما پس از فروکش کردن عصبانیتم متوجه شدم کادر فنی بهترین تصمیم را برای حضور قدرتمندانه تیم کاراته ایران در مسابقات گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا