بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی معرفی شدند/انتخاب وزن ۶۱-کیلوگرم پس از تورنمنت ژاپن

مسئولان فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم های ملی بانوان پس از برگزاری نشست روزهای شنبه و یکشنبه تصمیم گرفتند که اوزان ۵۰-،۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، طی برگزاری جلسه ای میان مسئولان فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم ملی بانوان مقرر شد با توجه به ارزیابی و شناخت حریفان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال ۲۰۱۴ و نیز شانس مدال آوری تیم بانوان در این پیکارها، کاراته کاهای اوزان ۵۰-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم عازم این رقابتها شوند.

بر این اساس در وزن ۵۰-کیلوگرم نسرین دوستی، در وزن ۶۸-کیلوگرم، پگاه زنگنه و در وزن ۶۸+ کیلوگرم حمیده عباسعلی نمایندگان ایران در بازیهای آسیایی خواهند بود.

ضمن اینکه با توجه به شایستگی فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت پس از شرکت در تورنمنت بین المللی ژاپن از میان این دو کاراته کا فردی که بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشد به همراه ۳ کاراته کای دیگر به عنوان مسافر بازیهای آسیایی اینچئون معرفی شود.

[note]   حال این سوال پیش می آید که چگونه می شود بازیکنی که در ۱۰ ماه گذشته در هیچ مسابقه رسمی و برون مرزی پا به میدان نگذاشته است به عنوان یکی از نفرات فیکس اعزامی به بازی های اینچئون انتخاب می شود و بازیکنانی چون چالاکی و علیپور باید به رقابت بپردازند.    [/note]

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا