ناراحتی طلایی گوانگجو از رفتار مسئولان فدراسیون کاراته

طلایی بازی‌های آسیایی گوانگجو از رفتار مسئولان فدراسیون کاراته در انتخابی‌های تیم ملی و همچنین کنار گذاشتن او از اعزام به اینچئون انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز ذبیح الله پورشیب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخابی‌های تیم ملی کاراته، اظهار کرد: در مسابقات انتخابی شرایط خوبی داشتم، اما به خاطر یک باخت مسئولان فدراسیون همه مدال آوری‌های من در این چند سال را نادیده گرفتند. من کاراته‌کاری بودم که در تمام تورنمنت‌های داخلی و خارجی مدال گرفته بودم، اما مسئولان فدراسیون در این دوره از رقابت‌های انتخابی فقط به خاطر یک باخت مرا فراموش کردند که این اصلا عادلانه نیست و من راضی نیستم. من قضاوت در این باره را به وجدان و انصاف خود آنها واگذار می‌کنم. امیدوارم که تصمیم‌شان درست بوده باشد.

وی افزود: من در وزن ۸۴- کیلوگرم مسابقه دادم، اما بعد از این مسابقات دیدم که این وزن را به اینچئون اعزام نکرده‌اند. ای کاش مسئولان فدراسیون قبل از مسابقات انتخابی می‌گفتند که چه اوزانی را می‌خواهند حذف کنند. اگر من می دانستم که این وزن قرار است به اینچئون اعزام نشود در وزن ۸۴ + کیلوگرم مبارزه می‌کردم که در این چند سال در آن حضور داشتم و مدال گرفته بودم.

طلایی بازی‌های آسیایی گوانگجو با تاکید بر این که تصمیم مسئولان فدراسیون در اعلام نکردن شرایط انتخابی اشتباه بوده است، گفت: امیدوارم تصمیمی که در نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی گرفته‌اند به نتایج ما در اینچئون ضربه نزد. مسئولان فدراسیون یک هفته‌ قبل از انتخابی‌ها گفتند که اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم با یکدیگر ادغام خواهد شد، اما قبل از انتخابی‌ها گفتند این کار انجام نمی‌شود و یک بار دیگر هم گفتند که نفرات برتر این اوزان را در تورنمنت‌های برون مرزی محک می‌زنیم و به بازی‌های آسیایی می‌فرستیم، اما هیچ یک از این اتفاقات رخ نداد. می بینید که مسئولان فدراسیون بدون برنامه عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: من برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو نزدیک به ۲۰ مسابقه انتخابی را شرکت کرده‌ام و هر موقع پیروز می‌شدم می‌گفتند که دوباره باید در انتخابی شرکت کنید و هیچ وقت اعتراضی نکردم، اما در این دوره فقط به خاطر یک شکست آن هم در یک مسابقه انتخابی مرا کنار گذاشتند. من از این مساله راضی نیستم، اگر آنها راضی هستند امیدوارم نتیجه‌ خوبی بگیرند.

قهرمان کاراته آسیا در مورد برنامه‌های آینده خود، گفت: مسابقات انتخابی را فراموش کرده‌ام و با انگیزه تمرین می‌کنم. امیدوارم هر کسی که به مسابقات آسیایی می‌رود موفق شود. خودم را برای حضور موفق در مسابقات جهانی آماده می‌کنم و امیدوارم که کادر فنی هم با آرامش برای حضور در آن رقابت‌ها آماده شوم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا