بانوان منتخب در انتظار یکشنبه!!!

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان بعدازظهر امروز(چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه) در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری شد و ۳ کاراته کا نفرات برتر اوزان خود انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین روز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال بعدازظهر امروز در سالن شهید کبکانیان تهران و در حضور علیرضا سمندر رئیس، محسن آشوری دبیر و عشرت شاهمحمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان پیگیری شد که در وزن ۵۰- کیلوگرم، سحر کرجی و نسرین دوستی برای سومین بار مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار هم به سود دوستی خاتمه پذیرفت. در این مبارزه در حالی که دوستی با نتیجه ۲ بر صفر از حریفش پیش بود، کرجی در ثانیه های پایانی مسابقه هانسکو شد و با نتیجه ۸ بر صفر نتیجه را واگذارکرد و با توجه به دو پیروزی روز گذشته به عنوان نفر اول این وزن انتخاب شد.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه چالاکی با توجه به مصدومیت آل سعدی نفر برتر این وزن شد.

در وزن ۶۱-کیلوگرم، مبارزه سوم بین رزیتا علیپور و طراوت خاکسار با نتیجه ۴ بر صفر به نفع خاکسار خاتمه یافت تا مبارزه چهارم بین این دو کاراته کا برگزار شود . در این مبارزه این علیپور بود که توانست با نتیجه یک بر صفر خاکسار را شکست داده و با توجه به دو برد روز گذشته در مجموع با ۳ برد و یک باخت نفر اول وزنش انتخاب شد.

همچنین در وزن ۶۸- کیلوگرم پگاه زنگنه و در وزن ۶۸+کیلوگرم حمیده عباسعلی به عنوان نفرات اول وزن شان معرفی شدند.

گفتنی است تصمیم گیری در خصوص ۴ وزن اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی به روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی موکول شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا