صافی:امیدواریم امسال جام ویژه سوپر لیگ را کسب کنیم/ تغییرات گسترده‌ای در تیم خواهیم داشت

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: امیدواریم که امسال نیز بتوانیم با کسب سومین قهرمانی پی در پی جام ویژه سوپر لیگ را از آن دانشگاه آزاد کنیم.
به گزارش “کاراته نیوز” احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با موافقت دادگان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، حضور در رقابت‌های سوپر لیگ سال ۹۶ را نیز تجربه خواهیم کرد. امیدواریم که امسال نیز بتوانیم با کسب سومین قهرمانی پی در پی جام ویژه سوپر لیگ را از آن دانشگاه آزاد کنیم.

وی در مورد ترکیب این تیم در فصل جدید سوپر لیگ عنوان کرد: مطمئنا تغییرات گسترده ای در تیم خواهیم داشت و برخی از نفراتی که امسال در این تیم حضور داشتند جای خود را به نفرات جدید خواهند داد.

احمد صافی مدیر فنی و سرمربی تیم دانشگاه آزاد، عنوان کرد: با جذب نیروهای مطرح و با انگیزه تیم را برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی در سوپر لیگ آماده می‌کنیم.

صافی در مورد ترکیب تیم دانشگاه آزاد در فصل جدید، گفت: کاپیتان سابق تیم ملی مهدی سلطانی و کاپیتان فعلی تیم ملی ذبیح پورشیب و سجاد گنج زاده سنگین وزن برتر جهان و بهمن عسگری از یاران قدیم ماندنی شدند و با جذب مهدی خدابخشی و مجید حسن نیا در کنار یاران جوانی مثل میعاد یاری و عبد اله ولدی و رضا روشن و هامون درفشی پور و احسان حیدری که سال فبل نیز در این تیم بودند دانشگاه در جذب نفرات گام اول را محکم برداشت. در کاتا هم چون سال گذشته امیر بهادر تدین در انفرادی و در کاتای تیمی در کنار روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر نفرات اصلی تیم کاتا هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا