برپایی سومین مرحله اردوهای استعدادیابی فدراسیون کاراته در نطنز + تصاویر

سومین مرحله از اردوهای پایگاه قهرمانی و استعدادیابی فدراسیون کاراته از روز شنبه ۱۸ مردادماه به میزبانی شهرستان نطنز آغاز شد و دیروز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از تسنیم، سومین مرحله از اردوهای پایگاه قهرمانی و استعدادیابی فدراسیون کاراته که با حضور ۳۰ کاراته کار نوجوان از سراسر کشور، از روز شنبه ۱۸ مرداد ماه به میزبانی نطنز آغاز شده بود،عصر دیروز به پایان رسید.
اکبر عبدلی اظهار کرد: پس از برگزاری دو مرحله از تمرینات آماده سازی تیم پایه در استان‌های مازندران و خراسان رضوی، سومین مرحله از این اردوها در شهرستان نطنز برگزار شد.
وی افزود: در حال حاضر ۳۰ بازیکن در این اردوها حضور دارند که این کاراته کاها در قالب تیم‌های استانی خود در مسابقات قهرمانی بسیج کشور که طی روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

ayandeh sazan

 مسئول پایگاه‌های قهرمانی و استعداد یابی فدراسیون کاراته گفت: مربیان پایگاه‌های استعداد یابی نیز با حضور در این مسابقات، از نزدیک عملکرد ورزشکاران را به منظور دعوت به پایگاه‌های استعداد یابی ارزیابی می‌کنند و افرادی که دارای تکنیک خوبی باشند به اردوهای بعدی دعوت خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه هدف نهائی ما جمع کردن بهترین بازیکنان برای چیدمان تیم ملی ۱۴ و ۱۵ ساله کاراته برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۵ اندونزی است، تصریح کرد: با شروع مسابقات لیگ جوانه و آینده سازان کشور کادر فنی پایگاه‌های استعددیابی در مسابقات حاضر می‌شوند تا استعدادهای کشف نشده‌ای که در این مسابقات حضور دارند را شناسایی و به پایگاه‌های استعداد یابی دعوت کنند.

ayandeh sazan2

عبدلی پیرامون اسامی نفرات حاضر در سومین مرحله اردو افزود: هادی طاهرپور، آرمین شکوری، علی کفایی، سجاد مهربان، علیرضا بوداغی، امیر حسین فرهادیان، مهدی آقاجانی، علیرضا باقر زاده، علیرضا علیزاده، محمدرضا مرادی، سجاد شفیعی، علی محمدی،امیرمحمد روحی، علی کمالی، باربد صداقت، عرفان پاشازاده، محمد علی مشایخ، آرمین نایینی، علیرضا خسرو بیگی، قاسم خوبرو، سجاد هنرور، امیر حسین باختر، محمد حسین اکبری، عرشیا عصاری، محمد رسولی، حمید زنگنه، ابوالفضل محمد نسب،علیرضا قرنلی، نیما رکنی و سامان حبیبی نفراتی هستند که به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند.
وی گفت: در ابتدا حدود ۸۰ نفر در این اردوها شرکت داشتند که در هر مرحله اردو کاراته کاها گلچین شده و اکنون به ۳۰ نفر رسیده‌اند که در پایان به ۱۰ تا ۱۵ نفر می‌رسند.
مسئول پایگاه‌های قهرمانی و استعداد یابی فدراسیون کاراته بیان کرد: از آقای محمد گودرزی رئیس هیئت کاراته بادرود که به عنوان مربی در کادر تیم ملی حضور دارند تشکر می‌کنیم که این اردو را برپا کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا