صافی: قهرمانی کاراته خاطره خوبی به ارمغان آورد

سرمربی تیم کاراته کره جنوبی گفت: انصافاً سطح مسابقات بالا بود و همه تیم ها خوب بودند اما تیم ایران عالی تر از بقیه با تکنیک و آمادگی زیاد خاطره خوبی با قهرمانی اش به جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته احمد صافی ضمن بیان مطلب فوق افزود: اگر مربیان ایرانی در تیم های خارجی مشغول فعالیت هستند به دلیل سطح فنی بالای تیم ایران است که در مسابقات از خود نمایشی خوبی نشان می دهد و به بهترین شکل عمل می کند.

وی در خصوص تیم کره جنوبی گفت: تیم آماده ای نداشتیم و تنها سه جلسه تمرین کردیم. تا نزدیکی کسب مدال رفتیم اما عدم تجربه لازم باعث شد که تنها به یک برنز برسیم. تمام تمرکز ما بر روی بازیهای آسیایی اینچئون است.

وی ادامه داد: تیم کومیته بزرگسالان کره جنوبی آماده بازیهای آسیایی می شود و با ۸ کاراته کا در بخش کومیته زنان و مردان راهی این پیکارها خواهد شد.

وی گفت: هفته آینده با ۸ ورزشکار ۲۰ روز در ایران اردو خواهیم داشت که این اردو با هدف آمادگی بیشتر و تغییر روحیه تیم برگزار می شود ضمن اینکه با تیم های هنگ کنگ و ماکائو هم در ایران تمرین مشترکی داریم.
صافی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هر روز شاهد موفقیت روز افزون تیم ایران درعرصه های بین المللی باشیم که این باعث افتخار هر ایرانی در هر جای کره زمین است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا