تغییر زمان برگزاری رقابتهای انتخابی کاتا مردان و مسابقات انتخابی کاتا و کومیته بانوان

زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کاتا مردان و کاتا و کومیته بانوان تغییر کرد.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله دوم رقابتهای انتخابی کاتا و کومیته مردان و زنان در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار خواهد شد.
بر این اساس کومیته مردان ساعت ۹ صبح روز دوشنبه دوم اسفند ماه برگزار می گردد.

نفرات دوم و سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اول رنکینگ سوپرلیگ کاراته در پایان هفته سوم که ۲۸ بهمن ماه برگزار می شود، به همراه فرشاد کیانی، محمد شایگان، امیرحسین سهرابی، هامون درفشی پور و مصطفی ایلان کشکولی به عنوان منتخبین کادرفنی در مسابقات قهرمانی کشور، رضا عنایتی، آرش علی نژاد و اردلان گیلان پور که در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ اندونزی موفق به کسب مدال طلا شدند به همراه هادی عرب و ابراهیم حسن بیگی ذخیره های تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهانی اتریش، در این مرحله به روی تاتامی می روند.

**مسابقات انتخابی کاتا و کومیته بانوان هم در روز پنجشنبه ۵ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.
در این مرحله ۳۰ کاراته کا با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت در هر وزن حداقل یک نفر و حداکثر ۳ نفر جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورند.

نفرات حاضر در مرحله دوم انتخابی تیم ملی در بخش کومیته بانوان:
وزن ۵۰- کیلوگرم: فرشته سادات موسوی، زهرا طرازپور، زینب نصیریان، سارا بهمن یار، سحر کرجی، سحر شیروانی و زهرا سادات خلیلی
وزن ۵۵- کیلوگرم: آناهیتا یحیی پور، مینا دژوان، زینب تقوی، فاطمه قاسمی، زهرا کرم پور و زهره برزگر
وزن ۶۱- کیلوگرم: مهدیه مهدی نیا، شبنم واحدی، فاطمه طرازپور، صحرا اسدی و فخری سادات موچانی
وزن ۶۸- کیلوگرم: شیا کاظمی، هنگامه جعفری، شقایق واحدی، زهرا یاوری، شیما آل سعدی، مبینا کاویانی، نفیسه گلشنی و بهنوش نجفی
وزن ۶۸+ کیلوگرم: رویا زندی، شنه کاظمی، فاطمه چاپاری و مونا غلامی
همچنین فاطمه چیذری، ملیکا احدی و زهرا برزگر ملی پوشان حاضر در پیکارهای رقابتهای آسیایی ۲۰۱۶ اندونزی

**در بخش کاتا بانوان هم مهسا افسانه، نگین باقری، الناز تقی پور، غزل نادری و شیرین گلستانیان ۵ کاتا اجرا خواهند کرد و در بخش کاتای تیمی، تیم تهران (پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی)، تیم تهران (الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده)، تیم تهران (زکیه رحمانی، صبا روشن قیاس و نرگس حوری آبادی)، تیم البرز (زهرا سادات قطب زاده، مهسا باقری و زینب شنوایی) و تیم اصفهان (مریم کریمی، سعیده جاوری و نوشین خلفیان) ۴ کاتا را به نمایش می‌گذارند که کاتای چهارم همراه با بونکای خواهد بود.
پس از پایان اجرای کاتا در هر بخش، امتیازات محاسبه می‌شود تا در کاتای انفرادی ۲ ورزشکار و در کاتای تیمی ۲ تیم به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

** اما انتخابی کاتا مردان ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۶ اسفند ماه انجام می گردد.
در بخش انفرادی ابوالفضل شهجردی، علی زند، امیربهادر تدین، جاوید بهمن جاه، مهران قربانعلی پور، سهیل ساجدی فر، امیرحسین آراییده، سیروس خالقی، سهند اسعدی، مهدی حق نظری، فرید حقیقی و داود شاهچراغی حضور دارند و در بخش تیمی ۴ تیم مرکزی، آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران که در مسابقات قهرمانی کشور رشت موفق به کسب مدال شدند، به روی تاتامی می روند.
در این پیکارها کاتاروهای انفرادی ۵ کاتا و تیم ها در کاتای تیمی ۴ کاتا اجرا خواهند کرد که کاتای چهارم همراه با بونکای خواهد بود تا در نهایت با محاسبه امتیازات، در کاتای انفرادی دو ورزشکار و در کاتای تیمی ۲ تیم به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا