بیش از ۶۰۰ کاراته کار در مسابقات بین المللی رشت حضور می یابند

رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: بیش از ۶۰۰ کاراته کار در مسابقات بین المللی در رشت حضور می یابند.
به گزارش “کاراته نیوز” اسفندیار زیال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کاراته بین المللی سبک ایشین ریو در رشت برگزار می شود و پیش بینی می شود بیش از ۶۰۰ کاراته کار از ایران و کشورهای خارجی در این دوره از رقابت ها حضور یابند.

وی اظهار کرد: بر این اساس ، مسابقات کاراته سبک ایشین ریو از روز هفتم بهمن ماه جاری به میزبانی شهرستان رشت برگزار می شود که علاوه بر حضور کاراته کاران زبده ایرانی ، کاراته کاران کشورهای جمهوری آذربایجان ، عراق ، پاکستان ، افغانستان و گرجستان در این دوره از رقابت ها حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: مسابقات کاراته بین المللی سبک ایشین ریو ، در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود که رقابت های بخش آقایان در سالن تختی و رقابت های بخش بانوان نیز ، در آکادمی کاراته استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های کاراته بین المللی سبک ایشین ریو ، به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه خواهد یافت .

زیال اضافه کرد: علاوه بر گزاری مسابقات کاراته بین المللی ایشین ریو در رشت ، مسابقات کاراته بین المللی سبک اینویی ۲۹ بهمن ماه جاری در شهرستان تالش و مسابقات کاراته بین المللی سبک کیوکوشین نیز از روز ۱۹ اسفند ماه سال جاری به میزبانی رشت برگزار می شود .

در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته رزمی کاراته ، در سبک های مختلف و در ۲ بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا