ایران برای کسب قهرمانی کاراته آسیا راهی مالزی می‌شود

ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: برای کسب مقام قهرمانی به مالزی سفر کردیم و امیدوارم با کسب مقام قهرمانی دست‌پر از این رقابت‌ها به ایران برگردیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز سجاد حیاتی لاله در گفت‌وگو با تسنیم، درباره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که از ۱۷ مردادماه در مالزی برگزار می‌شود، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم با کسب مقام قهرمانی دست‌پر از این رقابت‌ها به ایران و تبریز برگردم.
وی افزود: مدت چهار ماه بود که در اردوی تیم ملی حضور داشتیم و قبل از این رقابت‌ها در مسابقات بزرگ‌سالان آُسیا که در کشور تایلند برگزار شد من به‌عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال حضور داشتم که در مسابقات فردی مدال نقره را کسب کردم و در تیمی هم تیم ایران موفق شد نایب‌قهرمان این مسابقات شود.
ملی‌پوش کاراته کشورمان تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم صدور ویزا در مسابقات غرب آسیا که در عربستان برگزار شد نتوانستم حضور پیدا کنم و این برای من بسیار ناراحت‌کننده بود و اگر در آن مسابقات حضور داشتم می‌توانستم با مدال بازگردم که این‌طور نشد.
وی گفت: با تیم ملی راهی مسابقات مالزی شدیم تا برای رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که از ۱۹ مردادماه آغاز می‌شود آماده شویم.
حیاتی خاطرنشان کرد: به‌طور حتم سطح برگزاری مسابقات بالا خواهد بود چون تیم‌های آسیایی در این مسابقات حاضر هستند.
ملی‌پوش کاراته کشورمان با اشاره به رقبای ایران در این مسابقات گفت: از اصلی‌ترین رقبای ایران در این رقابت‌ها می‌توان به تیم‌های ژاپن، قزاقستان و کویت اشاره کرد که از مدعیان اصلی به شمار می‌آیند.
وی تأکید کرد: در رقابت‌های قهرمانی آسیا دو نماینده از شهر تبریز به‌عنوان بازیکن تیم ملی و یک داور هم از شهر تبریز در این مسابقات حضور دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا