روحانی: احتمالاً از صحبت های رییس فدراسیون سوءبرداشت شده

در حالی که رییس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگاران از انتخابی دو کاراته کای سنگین وزن تیم ملی سخن گفت، اما مربی تیم ملی موضوع انتخابی آخر مسافران اعزامی به بازیهای آسیایی بین علی فداکار و سجاد گنج زاده را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از پایگاه خبری ایپون نیوز، حسین روحانی در گفت و گو با البرز در خصوص خبر انتخابی بین دو کاراته کای وزن ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم گفت: احتمالا از صحبتهای آقای سمندر سوء برداشتی شده چون موضوع انتخابی بین علی فداکار و سجاد گنج زاده به هیچ عنوان صحت ندارد. هنوز اوزان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص نیست و عصر امروز در جلسه ای که کادر فنی و مسولان فدراسیون خواهند داشت، نفرات انتخاب شده و اوزان را بررسی و مشخص خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: انتخاب ما بر اساس داشته های خودمان و عملکرد بازیکنان است. این ۵ کاراته کاری که در پایان مسابقات انتخابی گزینش شده اند توانایی کسب مدال را دارند اما ما به دنبال این هستیم تا نفراتی را به بازیهای آسیایی ببریم که توانایی کسب خوش رنگ ترین مدال را داشته باشند.

مربی تیم کاراته در رابطه با رقابتهای انتخابی ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه گفت: خدا را شکر مبارزات خوبی برگزار شد و از نظر داوری مشکلی را شاهد نبودیم که باید به نوبه خودم از کمیته داوران تشکر کند. من از سطح مسابقات راضی بودم. در روز نخست نفرات با احتیاط مبارزه کردند و تاکتیکشان ندادن امتیاز به حریف و حفظ امتیازات کسب شده بود. اما در روز دوم از نظر روحی و روانی راحت تر بودند به همین خاطر امتیازات بیشتری رد و بدل شد.

وی در خصوص شکست برخی از چهره های مطرح در این مسابقات، اذعان داشت: به هرحال کاراته همین است و واقعا نتایج غیرقابل پیش بینی است.

روحانی در پاسخ به این سوال که چرا ایمان سنچولی در رقابتهای انتخابی حضور نداشت؟ اظهار داشت: طبق گفته خودش به خاطر مصدومیت نتوانست در این رقابتها حضور پیدا کند!

مربی تیم ملی کاراته در پایان خاطرنشان ساخت: برای مسابقات جهانی تعدادی را از اردوهای تیم ملی کنار می گذاریم و نفراتی هم به جمع اردونشینان اضافه خواهند شد. فعلا تمرکز برای بازیهای آسیایی است و باید برای کسب نتایج درخشان برای این رقابتها آماده شویم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا