سمندر:در وزن ۸۴- کیلوگرم نماینده‌ای نخواهیم داشت/برگزاری انتخابی خیالمان را راحت کرد

به گزارش  پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته پس از پایان آخرین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: امروز روز بسیار خوبی بود چرا که تکلیف نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون تقریباً مشخص شد. خوشبختانه هیچ مشکلی از نظر داوری و برگزاری مسابقات وجود نداشت. از این موضوع بسیار خوشحالم که با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک حاشیه‌ها نیز به پایان رسید ما از این موضوع بسیار خرسندیم که هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا کرد و شاهد بود که انتخابی تیم ملی بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار و به پایان رسید.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه گفت: از فردا اردوهای تیم ملی در مجموعه انقلاب آغاز خواهد شدو امروز کاراته‌کاها در سالن کبکانیان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی در مورد اعزام نشدن نمایندگان وزن منهای ۸۴ کیلوگرم به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در وزن منهای ۸۴کیلوگرم در بازی‌های آسیایی اینچئون نماینده‌ای نخواهیم داشت. قطعاً از بین دو کاراته‌کایی که در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم حضور دارند یک نفر بعد از مسابقه‌ای که با هم خواهیم داشت انتخاب خواهد شد. باید تا ۱۵مردادماه تکلیف این وزن نیز مشخص شود.

وی در مورد موفقیت حسین سمندر در انتخابی امروز گفت: حسین سمندر به دلیل اینکه من رئیس فدراسیون هستم استرس دو چندانی داشت. از یک سو استرس برگزاری این رقابت‌ها و از سوی دیگر مباحثی که در مورد رابطه پدر و پسری ما وجود دارد باعث شده بود تا او تحت فشار باشد. برخی مواقع او گلایه می‌کند که در دورانی که پدرم رئیس فدراسیون نبود هم به من اجازه نمی‌دادند در اردوهای تیم ملی باشم حالا که باز هم پدرم رئیس فدراسیون است به من اجازه نمی‌دهند در اردوی تیم ملی باشم. او امروز با انگیزه‌ای که داشت توانست به برتری برسد. به اعتقاد من این حواشی که برای او به وجود آمده بود باعث شد تا انگیزه او بالا برود و به هدفش برسد.

سمندر در پایان خاطرنشان کرد: با صحبتی که با کادر فنی داشتم آنها نیز از عملکرد حسین راضی بودند و امیدوارم که این نفراتی که انتخاب شده‌اند در بازی‌های آسیایی اینچئون بهترین نتایج تاریخ کاراته را کسب کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا