حسنی پور: سال‌ها منتظر حضور در بازیهای آسیایی بودم

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از فارس، سعید حسنی‌پور پس از شکست بهمن عسگری در انتخابی مرحله آخر تیم ملی کاراته اظهار داشت:‌ از روزی که وارد اردوی تیم ملی کاراته شدم به مدال‌هایی که ذبیح‌الله پورشیب و جاسم ویشگاهی در بازی‌های آسیایی کسب کرده‌اند فکر می‌کردم. همیشه دوست داشتم به عنوان نماینده تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم. امیدوارم که اگر مسئولان فدراسیون و کادر فنی صلاح دانستند در اینچئون حضور داشته باشم.

وی در ادامه گفت: در رسیدن به اهدافم خیلی‌ها در این مسیر به من کمک کردند تا به بازی‌های آسیایی برسم. این موفقیت حاصل تلاش مسعود رهنما، شهرام هروی، جعفری، روحانی و مربی بدنساز تیم ملی است. البته تمام بچه‌هایی که در اردوی تیم ملی حضور دارند باعث شدند تا برای رسیدن به موفقیتم انگیزه‌ام بالا برود.

نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در ادامه گفت: بهمن عسگری دوست خوب و رقیب من در این اردوها بود او واقعاً در سطح مسابقات جهانی مبارزه می‌کرد. به اعتقاد من عسگری به قدری خوب بود که باعث شد تا انگیزه من بالا برود.

حسنی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط واقعا تا بازی چهارم برابر شده بود، دیروز(شنبه) یک باخت و یک تساوی مقابل عسگری کسب کردم و امروز(یک‌شنبه) دقیقا برعکس نتایج دیروز را در دو مسابقه انتخابی کسب کردم و حتی ما در امتیازات فنی نیز برابر بودیم اما در بازی پنجم همه نیروی خود را گذاشتم،اما همچنان اعتقاد دارم نیروی دیگری نیز به من در مسابقه پنجم کمک کرد. واقعا شب گذشته من شب سختی را پشت سر گذاشتم و فشار زیادی را متحمل شدم، اما خوشحالم در نهایت به عضویت تیم ملی در آمدم.

نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در پایان در مورد دلیل اشک های پایام مسابقه،‌ گفت: گریه های امروز به خاطر فشار زیادی بود که من در این مدت تحمل کردم، اما هنوز اعتقاد دارم تنها نیمی از راه را طی کرده ام و امیدوارم مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کنم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا