حسین سمندر: توانایی ام را در اینچئون به همه ثابت میکنم

پسر رئیس فدراسیون کاراته اعلام کرد به جرم اینکه پسر رئیس فدراسیون است حاشیه‌های زیادی را برایش ایجاد کرده‌اند. وی همچنین گفت: در این مدت بار روانی زیادی تحمل کردم و با برتری در مسابقات انتخابی نشان دادم یک کاراته کا در سطح تیم ملی هستم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، حسین سمندر بعد از پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته ضمن بیان مطلب فوق افزود: رقابتهای انتخابی تیم ملی در سطح فنی خوبی برگزار شد و خوشحالم با حضور داوران، مسئولان فدراسیون، مدیران کمیته ملی المپیک و اصحاب رسانه مبارزات برگزار شد و هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

وی ادامه داد: تمرینات سخت و فشرده‌ای را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشتم و بار روانی و حواشی که برایم ایجاد شد، کار را برایم دو چندان سخت کرده بود اما همین دو موضوع انگیزه‌ام را به حد قابل توجهی افزایش داده بود. بنده مصمم بودم تا در این رقابتها با توان بالا به میدان رفته و حقانیت خودم را ثابت کنم.

این عضو تیم ملی کاراته در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: گام نخست را محکم برداشتم و به دنبال این هستم تا پتانسیل و شایستگی خودم را در میادین جهانی و آسیایی به همه نشان دهم. تلاش می‌کنم اگر به عنوان یکی از نمایندگان تیم ملی به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام شدم، مهره خوب و تأثیرگذاری برای تیم ملی باشم تا مزد زحمات مربیان و دوستانی که برای من زحمت کشیده‌اند را بدهم.

وی در مورد اینکه پسر رئیس فدراسیون است، افزود: چند سال است شایستگی حضور در اردوی تیم ملی و حتی ترکیب اصلی تیم ملی را دارم ولی چون پسر رئیس فدراسیون هستم، حساسیت روی من زیاد است. در بسیاری از مواقع هم با بی‌مهری مواجه شدم.

سمندر در ادامه خاطرنشان کرد: البته هیچگاه گلایه نکردم و اکنون هم اگر بگویند برای بازی‌ها انتخاب نشده‌ام، بازهم انتقاد نمی‌کنم چرا که اصل کاراته برایم مهمتر است. مانند سال قبل که از ترکیب انفرادی تیم ملی خیلی راحت کنار گذاشته شدم.

وی ادامه داد: از تمام بزرگان و اهالی کاراته می‌خواهم به عنوان یک شاگرد به من نگاه کنند چرا که هدفم هم مانند آنها موفقیت کاراته است و برای تمام پیشکسوتان ارزش بالایی قائلم و برای موفقیت به راهنمایی، کمک و دعای خیر آنها نیاز دارم.

سمندر در پایان گفت: سعید احمدی به عنوان نایب‌قهرمان جهان با من در تمرینات همانند یک دوست تمرین می‌کرد و نکات خیلی زیادی از او در تمرینات آموختم و امیدوارم همچنان مانند یک دوست در کنارم باشد و در اردوها با هم تمرین کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سمندر با ۳ پیروزی متوالی در مسابقات انتخابی برابر سعید احمدی از زیر بار فشار روانی پسر رئیس فدراسیون بودن خارج شد و شانس زیادی دارد تا به عنوان یکی از چهار کاراته کا اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی معرفی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا