نخستین نایب قهرمانی قم با درخشش کاراته‌کاهای آذرخودرو نوین

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از فارس، تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در هفته پایانی رقابت‌های این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور برابر حریفان سرسخت خود سه پیروزی ارزشمند کسب کرد، اما این پیروزی‌ها تأثیری در قهرمانی این تیم نداشت.

این در حالی است که براساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان دیدارهای هفته پایانی سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه هشتم اسفند ماه برگزار شد و در پایان رقابت ۱۰ تیم حاضر در این دوره سرانجام عنوان نایب قهرمانی به تیم آذرخودرو نوین قم رسید.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در این هفته مبارزات تیم کاراته آذر خودرو نوین قم با سه رقیب سرسخت بود و این تیم به ترتیب با تیم‌های شهید داورزنی قرچک، تولید برق هرمزگان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دیدار کرد و همه آنها را با نتایج قاطع شکست داد.

براین اساس؛ در مرحله اول تیم آوای رزم با جندی شاپور شیراز دیدار کرد، سپس با شهید داورزنی قرچک رو به رو شد و در حالی که یک دیدار معوقه نیز با فولاد مبارکه سپاهان داشت در این دیدار نیز به برتری رسید تا بهترین عملکرد را در هفته پایانی داشته باشد اما سرانجام به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

هفته پایانی سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های ایران در سالن شهید افراسیابی تهران به انجام رسید و طی آن شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم آذرخودرو نوین قم که جدی‌ترین رقیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شدند شاید حسرت بازی‌هایی را می‌خورند که در هر دو نیم فصل به تیم دانشگاه آزاد واگذار کردند تا عملا قهرمانی را خودشان به حریف تقدیم کنند.

آذرخودرو نوین قم با کسب ۹ امتیاز سه دیدار هفته پایانی ۴۸ امتیازی شد ولی بعد از تیم ۵۱ امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی تهران توانست عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص بدهد و مدال‌های خود را در حضور مسئولان فدراسیون کاراته دریافت کند.

کاراته‌کاهای آذرخودرو نوین قم در هفته پایانی ابتدا  ۲۶ بر یک تیم شهید داورزنی قرچک را از پیش رو برداشتند، سپس ۲۲ بر ۶ برق هرمزگان را مغلوب کردند و در دیدار معوقه با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز ۲۸ بر صفر صاحب برتری شدند.

به این ترتیب در جدول رده بندی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۵۱ امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد، تیم آذرخودرونوین قم با کسب ۴۸ امتیاز در مکان دوم ایستاد و جام نایب قهرمانی را به خانه برد، ضمن اینکه باشگاه پرهام با ۳۹ امتیاز، لوله سبز آسیا با ۳۳ امتیاز و آوای رزم با ۳۰ امتیاز رده‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند و پرونده لیگ امسال بسته شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا