حیدری: یکسال از تاتامی کاراته دور بودم

کاراته کا تیم تصتا در سوپر لیگ کاراته گفت: بعد از رهایی از کمند مصدومیت حالا بعد از یکسال دوری به روی تاتامی رفتم و در هفته دوم اولین مبارزه ام را انجام دادم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز سامان حیدری در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی آلمان به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه مچ پا تحت عمل جراحی قرار گرفتم و یکسال از حضور در میادین دور بودم.
وی افزود: سه ماه است که تمریناتم را آغاز کرده ام و در هفته دوم برای نخستین بار در بازی با پاس قوامین مبارزه کردم و در وزن آزاد مقابل ابراهیم حسن بیگی به تساوی رسیدم.
حیدری تصریح کرد: دوری از مسابقات برایم کمی سخت بود و تقریباً استرس داشتم اما الان با مبارزه ای که انجام دادم احساس خوبی دارم و دلهره ام از بین رفت.
وی با اشاره ه اینکه اولین سال حضورش در تیم تصتا را تجربه می کند، گفت: با اینکه تیم تصتا تیم جوانی است و به جز من و برادرم، سایر نفرات زیر ۲۱ سال هستند اما عملکردش دور از انتظار بوده و نتیجه خوبی کسب کرده است.
حیدری در مورد آینده ورزشی اش گفت: خودم را برای حضور در انتخابی تیم ملی آماده می کنم و می خواهم بازهم پیراهن تیم ملی را به تن کرده و در رقابتهای جهانی اتریش حضور داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا