آرین‌خو: سمندر باید زودتر از اینها می‌رفت

مدیر پیشین تیم‌های ملی کاراته با بیان اینکه سمندر باید زودتر از اینها می‌رفت گفت: همه متوجه می‌شوند استعفا پیش از رقابت‌های جهانی به چه معنا است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محمد آرین‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد استعفای علیرضا سمندر عنوان کرد: او باید زودتر از اینها از کاراته می‌رفت تا هم خودش کمتر ضرر کند و هم اینکه کاراته تا این اندازه ضربه نخورد. همه می‌دانند استعفا در فاصله ۱۰ روز مانده به رقابت‌های جهانی به چه معنا است و این تنها حاصل بی‌تدبیری سمندر است.

وی ادامه داد: اگر سیستم تغییر نکند هزار رئیس هم که تغییر کند بازهم وضع همین است. به عقیده من فدراسیون کاراته در حال حاضر نیاز به کاراته‌کا برای هدایتش ندارد و نیازمند مدیری توانمند است. امیدوارم فردی بیاید که بتواند باری از روی دوش کاراته بردارد و فکر می‌کنم اگر کاراته‌کا نباشد بهتر است.

مدیر پیشین تیم‌های ملی کاراته اظهار داشت: تمام کسانی که این روزها نامشان برای حضور در کاراته شنیده می‌شود افرادی هستند که در گذشته انتخاب شده‌اند به همین دلیل امیدوارم نخواهیم آزموده را دوباره بیازماییم. چرا باید اتفاق سمندر دوباره تکرار شود؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا