دباغیان: حاضر بودم مربیان ژاپنی در مسابقات قهرمانی آسیا داوری کنند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: هنوز هم معتقدم ژاپنی‌ها حق کسی را نمی‌خورند و من راضی بودم مربیان ژاپن داوری مسابقات را برعهده بگیرند.

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم  عنوان کرد: تا پایان مهر با فدراسیون قرارداد دارم ولی برای ادامه کار مشکلی وجود ندارد. در مورد کادر فنی باید جلسه‌ای با رئیس فدراسیون داشته باشیم تا تقسیم کار صورت بگیرد و کار را با قدرت پیش ببریم. این صحبت من تنها در مورد تیم بزرگسالان است که خودم مسئولیت آن را بر عهده دارم.سرمربی تیم ملی کاراته در مورد اینکه آیا پیش از اعزام تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا درخواست مسابقات تدارکاتی را به فدراسیون داده بود یا خیر، گفت: ۲ مسابقه تدارکاتی برای تیم پیش بینی کرده بودیم و به همین دلیل نیازی نبود که بخواهیم به مسئولان فدراسیون اصراری در این مورد کنیم. قطعا اگر مسابقه خوبی پیدا می‌شد فدراسیون خودش برنامه‌ها را هماهنگ می‌کرد.

دباغیان در مورد عدم همراهی پزشک با تیم اعزامی به ژاپن خاطرنشان کرد: این تیم قبلا هم پزشک نداشت. سه ماه قبل از اعزام که من تیم را تحویل گرفتم هم پزشکی در تیم نبود.

او در مورد عدم هماهنگی سالن برای تمرین ملی‌پوشان در ژاپن گفت: نفرات در ژاپن تمرینشان را انجام دادند و الان باید به آینده فکر کنیم. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا برنامه‌های خوبی برای رقابت‌های جهانی داشته باشیم. زمان خوبی تا شروع این مسابقات در اختیار داریم و بهتر است از آن بهترین بهره را ببریم.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره اینکه قبل از اعزام گفته بود ژاپنی‌ها اهل حق خوری نیستند اما بعد از کسب عنوان سومی در این دوره از مسابقات خیلی از اعضای تیم و مربیان گفتند داوری‌ها ناعادلانه بوده اظهار داشت: هنوز هم معتقدم ژاپنی‌ها حق کسی را نمی‌خورند و من راضی بودم حتی مربیان ژاپن داوری مسابقات را برعهده بگیرند. آنها را بیشتر قبول داشتم. برخی داوران برای خوش خدمتی این کار را می‌کنند و این موضوع را در مسابقه پورشیب دیدیم. شیطنت‌های دیگری هم رخ داد که از جمله آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که صحنه آهسته ضربات بچه‌های ما در سالن به نمایش گذاشته نمی‌شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا