مهدی‌زاده: داورها یک طلای صددرصد ما را گرفتند/ هیچ تیمی بدون امکانات نتیجه نمی‌گیرد

مرد طلایی کاراته ایران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: نسبت به امکاناتی که در اختیار داشتیم نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات و نبود دیدار تدارکاتی نتایج خوبی در قهرمانی آسیا کسب کردیم.

وی افزود: بهترین تیم‌های دنیا هم اگر امکانات ناچیز ما را داشتند، نابود می‌شدند اما بچه‌های ما با نبود بازی تدارکاتی، جابه‌جایی‌های پیاپی محل تمرین، حاشیه‌های مختلف و … ساختند و سوم آسیا شدند.

مهدی‌زاده درباره کسب مدال طلا در قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر مزد زحمات شبانه روزی خود را گرفتم. من برای این طلا زحمات فراوانی کشیده بودم و ایمان داشتم به حق خود خواهم رسید.

وی با اشاره به اینکه ژاپن برای قهرمانی برنامه ویژه‌ای داشت، افزود: ژاپنی‌ها به عنوان تیم میزبان چندین اردو و تورنمنت تدارکاتی را پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شده بودند. شخصا فکر می‌کنم ژاپن لایق این قهرمانی بود.

مهدی‌زاده ادامه داد: البته داورها یک طلای صددرصد را از ما گرفتند. اگر داوری‌ها کمی منصفانه‌تر بود الان ذبیح‌الله پورشیب هم روی سکوی نخست بود اما هر مسابقه‌ای از این ناداوری‌ها پیش می‌آید.

وی درباره میزبانی ژاپنی‌ها عنوان کرد: اعتراف می‌کنم از ژاپن انتظار بیشتری به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رفت. در طول مسابقات بارها شاهد بی‌نظمی و تعویق ساعت رقابت‌ها بودیم که از کشوری که مهد کاراته است این بی نظمی‌ها بعید بود.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا درباره حواشی زیاد این روزهای کاراته گفت: فقط می‌توانم بگویم این حاشیه‌ها تاثیر مستقیم روی نتایج تیم  خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: پس از کسب قهرمانی آسیا به دنبال حضور در لیگ‌جهانی و ارتقاء رنکینگ خود هستم. ضمن اینکه برای رقابت‌های جهانی اتریش نیز برنامه ویژه‌ای دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا