دباغیان: از عملکرد کومیته تیمی راضی نیستم/ ملی‌پوشان مغرور شده بودند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: از عملکرد کاراته‌کاران در مسابقات کومیته تیمی راضی نیستم و آنها می‌توانستند بهتر مبارزه کنند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورد نتایج کسب شده تیم ملی در سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، اظهار داشت: به اعتقاد من ژاپنی‌ها میزبانی خوبی داشتند و برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند. در مورد برخی از بازیکنان نمی‌دانم بگویم بدشانسی آوردند یا اینکه آنها توجه لازم را نکردند. ملی‌پوشان فکر می‌کردند هنوز قهرمان جهان هستند در صورتی که هر کسی از روی سکوی قهرمانی پایین آمد دیگر قهرمان جهان نیست.

وی در ادامه افزود: ناگفته نماند در برخی از اوضاع ما بدشانسی آوردیم. سجاد گنج‌زاده هم اگر در ۱۷ ثانیه آخر به حریف خود حمله نمی‌کرد می‌توانست نتیجه بهتری را کسب کند.

دباغیان در ادامه با دفاع از ذبیح‌الله پورشیب عنوان کرد: واقعاً سرش را بریدند. تنها کاراته‌کاری که من می‌توانم در مورد او اینطور اظهارنظر کنم پورشیب است و دیگر در مورد هیچکس چنین نظری ندارم. با اخطاری که به ذبیح در یک دقیقه و ۳۰ ثانیه باقیمانده مسابقه دادند دست و پای او را بستند و اجازه اجرای تاکتیک و تکنیک را به او ندادند. نهایت تلاش خود را کرد و سوم شد ولی از نظر من اول است.

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در بخش کومیته تیمی متأسفانه بچه‌های ما خوب کار نکردند و من از آنها راضی نیستم. اگر آنچه که باید انجام می‌دادند را در داخل تاتامی انجام می‌دادند می‌توانستند در فینال مسابقات قهرمان شوند. تیم قهرمان جهان را در ژاپن وارد تاتامی کردم.

 

دباغیان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: نتایجی که کسب شد به خاطر غرور ملی‌پوشان بود. آنها فکر می‌کردند که قهرمانی جهان سر جایش است و آسیایی‌ها چیزی نیستند در صورتی که تیم ژاپن در قهرمانی جهان سوم شده بود و در جدول ما هم در مسابقات جهانی آلمان نبود. آنها در یک جدول دیگر بودند. البته خدای ناکرده نمی‌خواهم قهرمانی جهان را کوچک جلوه دهم اما ژاپن در مجموع قهرمان جهان بود و تیم کوچکی هم نیست. من این بار مسابقات آسیایی را از همه دوره‌هایی که تجربه کرده بودم بهتر دیدم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا