حسن بیگی: آماده ام، فقط برای طلا

کاراته کا وزن ۷۵-کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان گفت: تمام تلاشم را می کنم که پرچم کشورم را در ژاپن به اهتزاز درآورم و فقط برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهم رفت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ابراهیم حسن بیگی به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: خدا را شکر وضعیت آمادگی خوبی دارم و با تمریناتی که انجام داده ایم کم کم آماده مبارزه و مسابقه با حریفان می شویم.

وی افزود: سعی می کنم با  فراموشی حادثه تصادف خودم را برای حضور پرقدرت در تاتامی ژاپن با حفظ تمرکز و اقتدار کامل آماده کنم و به میدان بروم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

حسن بیگی تصریح کرد: قطعاً مسابقه در کشور ژاپن کار سختی خواهد بود و سطح بالایی دارد. ژاپنی ها در تلاش هستند تا با میزبانی خوب و کسب مدال های رنگارنگ، کاراته را وارد المپیک کنند و بنابراین کار آسانی نداریم.

کاراته کای تیم ملی ادامه داد: این دوره سخت تر از دوره های گذشته خواهد بود و همه کشورها برای کسب مدال آسیایی سرمایه گذاری کرده اند تا در صورت ورود کاراته به المپیک از این سرمایه استفاده کنند.

وی در مورد شناختش از حریفان گفت: حریف اصلی من کاراته کای ژاپنی است که عنوان قهرمانی جهان را در اختیار دارد، کاراته کاهای قزاقستان، هنگ کنگ،کویت و چین تایپه هم دیگر حریفانم هستند. تیم ایران سطح بالایی نسبت به سایر کشورهای آسیایی دارد و فراتر از آسیاست با این حال نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا