زمانی: شروع لیگ پایه از ۸ مرداد/ باشگاه‌ها به دنبال اسپانسر هستند

رئیس سازمان لیگ‌های فدراسیون کاراته گفت:‌ اگر تعداد تیم‌های حاضر در سوپرلیگ به حد نصاب برسد ازهفته آخر شهریور سوپرلیگ کاراته استارت می‌خورد.

محمدعلی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز، در مورد زمان آغاز مسابقات سوپرلیگ فصل جدید در رشته کاراته اظهار داشت: ما به تمام تیم‌هایی که سال گذشته در مسابقات لیگ برتر حضور داشتند اعلام کردیم تا برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کنند. تا به امروز تیم‌های دانشگاه آزاد، نفت مسجد سلیمان به صورت رسمی برای فعالیت در سوپرلیگ ثبت‌نام کردند و تعدادی دیگر از تیم‌ها به صورت غیررسمی آمادگی خود را به ما اعلام کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در حال حاضر حاکم است باشگاه‌ها به دنبال جذب اسپانسر هستند. تیم‌هایی مثل برق هرمزگان، شهرداری سیرجان و … تمایل زیادی برای حضور در سوپرلیگ دارند اما هنوز به صورت قطعی ثبت‌نام نکرده‌اند. امیدواریم که شرایط اقتصادی خوب شود و تیم‌ها پس از ثبت‌نام در سوپرلیگ از هفته آخر شهریور به فعالیت بپردازند. البته اینها منوط بر این است که تعداد تیم‌های حاضر در سوپرلیگ به حد نصاب خود برسد.

زمانی درباره ی لیگ های پایه نیز افزود:جلسه ی قرعه کشی و تکمیل جداول بازی ها روز پنجشنبه (۱۳۹۴/۰۴/۲۵) با حضور مسئولین سازمان لیگ کشور و نماینده تیم ها برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: لیگ های نونهالان، جوانه ها و آینده سازان از هفتم و هشتم مردادماه در بخش دختران و پسران آغاز خواهد شد و خوشبختانه استقبال خوبی نسبت به سال گذشته شد و این اتفاق خوبی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا