خوشقدم: نبود اسپانسرهای مالی تهدید جدی برای ورزش بانوان است

نایب رییس هیات کاراته استان تهران گفت: نبود اسپانسرهای مالی از رشد و پویایی ورزش بانوان جلوگیری می کند.


به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سمانه خوش‌قدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با کمک فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان استانها می توان اسپانسرهای مختلفی را برای ورود به بخش ورزش بانوان تشویق کرد.

وی گفت: عموما بسیاری از هیات های ورزشی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند که باید برای رشد ورزش بانوان اسپانسرهای مختلف پا پیش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بهترین راهکار در این امر ورود ادارات کل ورزشی استانها است افزود: ادارات کل ورزشی می تواند بهترین اسپانسرها را به ورزش بانوان معرفی کنند تا توسعه ورزش در همه بخش ها صورت گیرد.

خوش قدم همچنین به برگزاری اردوهای انتخابی بانوان هیات کاراته استان تهران اشاره کرد و گفت: این اردوهای انتخابی در رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سالن کبکانیان تهران در حال برگزاری است که نفرات برتر در مسابقات کشوری شرکت می کنند.

خوش قدم ادامه داد: مسابقات نوجوانان و جوانان بانوان کاراته‌کای کشور هفته اول اسفند ماه در شهر شیراز و مسابقات امید و بزرگسالان نیز در تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: تهران در این مسابقات دارای پنج سهمیه است که از این تعداد دو نفر به توابع استان تهران اختصاص دارد.

خوش قدم به مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات لیگ کاراته بانوان کشور با حضور شش تیم برتر کشور پنجم دی ماه در سالن کبکانیان تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، علمدار تهران، هیات کاراته استان تهران، سپاهان اصفهان، حف سمنان و شیر ژال قم در این رقابت شرکت دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا